مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

روز های زندگی من

کلاس اول

1394/7/14 15:25
نویسنده : زری مامان
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

حدود چهارده روز از باز شدن مدرسه ها می گذره و من پرمشغله هیچ فرصت نکردم وبلاگ رو به روز کنم ولی شبها که فرصتی دست می داد توی دفترم نوشتم.

پسرک بزرگم به لطف خدا کلاس اولی شده و تو این دو هفته تا حدودی به برنامه ی جدید زندگیش عادت کرده، چند روز اول سر سوار شدن سرویس حسابی بابامیثم رو اذیت کرد تا بالاخره بعد از کلی توضیح و در آخر هم تهدید که اگر اینجوری ادامه بدی دیگه مدرسه راهت نمی دن، با سرویس کنار اومد.

حالا صبحها وقتی مهدیار رو راهی مدرسه می کنیم محمدصدرا هم بیدار میشه و صبح قشنگ و طولانی ما از هفت صبح آغاز می شه.خندونک بچه م اینقدر زود بیدار میشه که ساعت ده فکر می کنه ظهره و به قول خودش گذا (غذا) می خواد. ظهر هم که داداشی گلش میاد اینقدر قشنگ و بی دردسر تکالیفش رو انجام می ده که من باورم نمی شه. خانوم معلمشون هم شکر خدا خیلی ازش راضیه.

امیرطاهای گل گلاب هم پسر خوب و آقا و آرومیه و شکر خدا اذیت نمی کنه.محبت

روز جشن شکوفه های مهدیار یازده روزگی امیرطاها بود و مامان شعله یک شب بیشتر پیش ما موند و امیرطاها و محمدصدرا رو نگه داشت تا من و بابا همراه پسرم تو جشن شرکت کنیم.

 

جشن شکوفه ها

جشن شکوفه ها

جشن شکوفه ها

جشن شکوفه ها

 

پسندها (3)

نظرات (2)

ღبارانღ
16 مهر 94 21:30
مبارکتون باشه...
ღبارانღ
21 مهر 94 22:12
بعد از 12 سال همیشه روز جشن شکوفه ها اشک تو چشمام جمع میشه...
زری مامان
پاسخ
اینقدر که خوبی