مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

روز های زندگی من

اولین سفر

1394/9/6 21:02
نویسنده : زری مامان
1,336 بازدید
اشتراک گذاری

امیرطاهای کوچولوی ما اولین سفر زندگیش رو به همراه مامان و بابا در تاریخ بیست آبان به شمال رفت، البته بدون داداش ها.

مهدیار و صدرا پیش مامان ثریا جون موندن و من و بابا و امیرطاها از جاده رشت عازم شمال شدیم و بعد از گشت و گذار رفتیم آمل ویلای مامان ثریا و بعد هم دوباره از جاده ی چالوس برگشتیم. تمام مدت سفر آقا کوچولو خواب بود و تغییر آنچنانی احساس نکرد و وقتی چشم باز کرد دید توی خونه س پیش برادرهاش.

اولین سفر

پسندها (1)

نظرات (5)

باران
6 آذر 94 21:21
همیشه به سفر عزیز دل..
هدیه
10 آذر 94 16:46
سلام زری جون خوبی ؟ به به مبارکاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا باشه خیلی وقته نیومدم پیشتون ببخشید شرمنده بسکه اومدن تو وبم یسری حرفایی زدن که از نوشتن سرد شدم اما منم همچنان می نویسم برای خودم و خیلی خوشحالم که شما هم می نویسید و ان شالله پایدار باشه عزیزم دوست دارم و مراقب خودت باش
زری مامان
پاسخ
سلام عزیزم خوب می کنی بنویس عزیزم شما هم همینطور
مامان مرضیه
14 آذر 94 21:09
سلام زری جونم انشاالله که همیشه به سفر اما سلامت
زری مامان
پاسخ
سلام مرضیه گلی
عمه سارا
15 آذر 94 8:33
ان شاالله همیشه به گردش باشید
عاطفه
19 آذر 94 22:12
مبارکش باشه قند عسلی . ولی مامان خانوم اولین سفرش و بچه ام کرده بوده و اونم سفر به این دنیا بوده این میشه دومین سفر شاهزاده کوچولومون. دست مامان ثریا جونم خیلی درد نکنه و منم به نوبه ی خودم خیلیــــــــــــــــــــی ازش ممنونم . کاش یه دختر داشتم و زور زورکی عروس مامان ثریا میکردمش
زری مامان
پاسخ
چه قشنگ،راست می گی سفر دومه شه عزیزمیییی تو دختردار بشو بشه عروس خودم