مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

مهربانتر از تو در عالم نبود

1391/5/19 2:31
نویسنده : زری مامان
648 بازدید
اشتراک گذاری

نیست از من بنده ای گستاخ تر

نیست از انبان من سوراخ تر

گنج پیدا کردم اما دزد برد

نَفس ما را خدمت بی مزد برد

بی ثباتیها نمودم در عمل

پا فشاریها نمودم در دغل

رشوه ها دادم گنهکاری کنم

زین معاصی مردم آزاری کنم

ناصحان گفتند لیکن کر شدم

خوبها گفتند و من بدتر شدم

بنده ای که دور از معبود شد

امتحانها داده و مردود شد

معصیت پا داد دستم شوق کرد

نَفس دُم جنباند و چشمم ذوق کرد


روید از هر ناله ام زنجیر ها

از بُن هر توبه ام تزویرها

شد میسر لغو در نطق آمدم

ذکر تو گفتم راه خود زدم

لیک با این که به گرداب گناه

دست اندازم به هر برگ و گیاه

هرچه گشتم ای خداوند وَدود

مهربانتر از تو در عالم نبود

"الهی العفو"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

در انتظار مهدی یار
19 مرداد 91 23:19
سلام زری جونم.نتم قطع بود.دیشب تازه وصل شد.دوباره قطع شد.حالا وصل شد.منم اومدممممممممممممممممم. مهدیارم خوبه؟دلم براش تنگ شده بود.برای خودت هم همینطور
من روز اول قدر خیلی به یادت بودم.
ودعات کردم.


مرسی عزیزم خدا می دونه که چقدر به یادت بودم