مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

مهدی یار انشا اله

1391/9/6 22:34
نویسنده : زری مامان
912 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مادر امروز اولین بار بود که در مورد اسمت برات توضیح دادم

شما ازم پرسیدی که امام حسین رو آدم بدا کشتن؟

و منم برات گفتم و توضیح دادم

و شما گفتی مامانی آقا همه ی آدم بدا رو می کشه

پرسیدم آقا کیه

گفتی همون آقاها دیگه که یکیشون مرده (منظورت از آقایی که مرده امام خمینی و از آقا آقای خامنه ای بود)

گفتم درسته مامان ولی یه آقایی هستن که توی آسمونها هستن و یه زمانی میان و با کمک آدم های خوب همه ی بدی ها رو از بین می برن تا دنیا پر از خوبی بشه

منم اسم شما رو مهدی یار گذاشتم تا ایشالا که آدم خوبی باشی و حضرت شما رو هم جز دوست دارانشون قبول کنن و یارشون باشی

هیچ نگفتی و فقط فکر کردی

ولی من یه دنیا خوشحال بودم که برات راجع به اسمت توضیح دادم با اینکه می دونستم درک این موضوع برات خیلی سخته

راستی شبها موقع خواب با هم دعای فرج رو می خونیم

خیلییییییییییییی دوست دارم که با این دعا انس بگیری عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

بنفشه
6 آذر 91 22:59
ممنون خاله جون . بووووس
مامان محمد فرهام
7 آذر 91 12:04
خاله جونی انشاالله که سرباز آقا امام زمان باشی و همراه شون باشی زری جونم لینک رو هم گذاشتم و شماره عکس37 باید بری آلبوم دوم عکس ها رو ببینی ممنون رای گیری و تا 5 شنبه تمدید کردن
علامه کوچولو
7 آذر 91 17:18
انشاءالله مهدی یارش باشه
در انتظار...
7 آذر 91 22:08
ان شالله مهدی یار بشه.


مرسی عزیزم ایشالااااااااااا
مامان محمد فرهام
8 آذر 91 10:44
زری جونم ممنون از اینکه رای دادی
جبران کنیم
شرمنده می تونید دوبار رای بدید میشه برید و یه رای دیگه هم بدین ممنون


چشم حتماً
مامی مهدیار
8 آذر 91 11:41
سلام عزیز دلم قربون یار امام زمان برم اتفاقا مهدیار ما هم در مورد اسمش سوال کرده و منم براش یه توضیحاتی دادم ، از اون به بعد عاشق اسمشه و هر وقت کسی بهش میگه میخوایم اسمت رو عوض کنیم سریع عکس العمل نشون میده و میگه نمیخوام من مهدیار رو دوست دارم قربون هر چی مهدیارههههههههههههه
در انتظار...
8 آذر 91 22:59
خصوصی
زهرا (✿◠‿◠)
9 آذر 91 12:30
خیلی اسم قشنگیه! چه خوب که وایش توضیح دادی عزیزم... فک کنم حسابی هم ذوق کرده که معتیه اسمش و دونسته!
مامان حانیه
9 آذر 91 16:24
ان شاالله
در انتظار...
10 آذر 91 21:23
منتظرت هستم..
در انتظار...
10 آذر 91 22:17
عزیزم.خصوصی از شما نیست...
در انتظار...
10 آذر 91 22:29
مهدیار خوشگلم حالش چطوره؟؟؟
دلم برای شیرین زبونی هاش تنگ شده...


خووووووووووب خدا رو شکر
فدات شممممم
ساره
11 آذر 91 11:35
اخییییییی, ایشالا که همینطوره عزیززم.
نازی
8 بهمن 91 15:09
_____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ___|___|___|_____|___|___|___|___|__ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___ __|___|___|____|___|___|___|___|