مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

روز های زندگی من

تولدت مبارک پسرم

1391/10/19 19:02
نویسنده : زری مامان
573 بازدید
اشتراک گذاری

                                  55.gif

عزیز جان مادر چهار سالگیت مبارک

نمی دونم حس و حالم رو چطور توصیف کنم

چهار سال گذشت از روزی که جهانمان را نورانی کردی

چهار سال گذشت از لحظه هایی که منتظر آمدنت بودم و خدا را صدا می زدم تا از درد دوریت فارغ شوم

و چه صبورانه ثانیه ها را طی می کردی و من چه بی تحمل از خدا می خواستم روز بعد را هم ببینم

از چه بنویسم، که مادر شدن و حس زیبایش توصیف ناپذیر است

ماه آسمانم، مادر را ببخش اگر گاهی فراموش می کنم که تو فقط چهار سال داری، نه چهـــــــــــــــــــــار سال

خدای صبورم مرا ببخش و کودک نازنینم را هم به ما ببخش

195.gif195.gif195.gif195.gif195.gif195.gif 

                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خواهر فرناز
19 دی 91 19:23
دوستای گلم سلام من (فرناز ) تومسابقه شرکت کردیم اگه میشه بهlمن رای بدین شاید این دفعه من برنده بشم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیرم شماره عکس هامون من 0012 فقط به 1 نفر میتوانید رای بدیننگران دل من به دستان پر مهر شماست راستی بهم اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنیم یادتون نره ها وگر نه دلم میشکنه وغصه می خوریم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.php
هیراد و عمه لیلاش
19 دی 91 19:57
تولد تولد تولدت مبارک
انشاالله درسلامتی و شادابی کامل کنار مامان . بابا 120 ساله بشی عزیزم


ممنون دوست خوبم
علامه كوچولو
20 دی 91 9:49
الاااااااااااااااااااهي قربونت برم عزيزم
تولدت مبارك
خداحفظت كنه و پايدار و برقرار و پرنشاط بيايي تواد 140 سالگيتو ثبت كني


مرسی عزیزم ایشالا برای تولد صد و چهل سالگیش هم کامنت تبریک بذاری
خخخخخخخخخخخ
سحر
20 دی 91 12:46
تولد چشمای قشنگت مبارک عزیزم
120 ساله شی
نه 120 سال کمه
همیشه زنده باشی


مرسی سحر جونمممممممممم
ساره
23 دی 91 14:46
مبارکهههههههههههههههههههههههه گل پسر, ایشالا تولد 1235 سالگیت.


مرسی عزیزم ایشالا توی تولد 1235 مهدیار هم یادت باشه بهش تبریک بگی D:
آسمان
25 دی 91 1:30
تولدش مبارکککککککک
ایشالا دامادیشو تبریک بگیم مامانش


ممنون دوستم
ایشالا تولد نی نی شما
مامانش
29 دی 91 0:50
تولدت مبارک باشه مهدیار جون البته با تاخیــــــــر . بهترین هارو برات ارزو میکنم عزیزممممممممم .