مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

روز های زندگی من

در انتظار توام...در چنان هوایی بیا....

1392/10/12 18:18
نویسنده : زری مامان
608 بازدید
اشتراک گذاری

 

در انتظار توام...در چنان هوایی بیا....که گریز از تو ممکن نباشد

 

عزیز مادر چندمین باره که به همراه مامان ثریا اینا به سفر می ری ولی اینبار بیش از حد بی قرارت شدم

دلم بی قرارته نازنینم.... و بابایی از من بی قرارتر.. بیا عزیزکم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مرجان مامان آران و باران
6 دی 92 12:57
سلام عزیزم اخیییییییییییی نازییی فدای مادررر مهربونننن اره منم دلم تنگ میشه در اینده نمیزارم بره
زری مامان
پاسخ
فدای خودت و نی نی های نازت
ღبارانღ
6 دی 92 21:27
سلام عاشـــــــــــــــــــــــــق... قربون این بی قراری هات...ای جانم...عاشق نامه زیبایی نوشتی... خوبه خوب حست کردم...
زری مامان
پاسخ
مهربون خودم
ღبارانღ
6 دی 92 21:29
اینم نشانه اش...یادته ؟ بی قرار توام ودر دل تنگم گله هاست آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست *** مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب در دلم هستی وبین من وتو فاصله هاست *** آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست *** بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست *** باز می پرسمت از مسئله دوری وعشق وسکوت تو جواب همه مسئله هاست فاضل نظری یعنی عاشق این شعرشم... یادت آمد؟
زری مامان
پاسخ
این بیتش رو خوب یادمه بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست
محمدفرهام
7 دی 92 11:19
قربون حست برم با اون د لت که شده اندازه نخود فرنگی
زری مامان
پاسخ
من قربونت برمممممم مامانی نازنین ایشالا که این روزا رو به سلامتی طی کنی
محمدفرهام
7 دی 92 11:39
عزیزم دو هفته ای هست که رفتم توی چهار ماه حسابی محتاج دعام با این حالم دلم به حال محمد فرهام می سوزه که همش خودشو با کارتون و بازی با موبایل مشغول کرده
زری مامان
پاسخ
الان میام پیشت
مریم مامان سلما
8 دی 92 11:36
عزیز دلم جای بزرگ مرد کوچک ما خالی نباشه منم دلم گرفت پست و خوندم الهی هر چه زودتر صحیح و سالم بر میگرده پیش مامان و بابای مهربون و داداشی دوست داشتنیش
علامه كوچولو
8 دی 92 12:25
سلام در يكشنبه اخر ماه صفر(يعني امروز) براي گشايش كارها و رزق و روزي فراوان و حلال سوره هاي (انشراح-التين-نصر- اخلاص- ناس- فلق-حمد) هر كدام هفت مرتبه قبل از غروب افتاب بخوانيد التماس دعا
زری مامان
پاسخ
ممنون دوست خوبم ایشالا حاجت روا بشی
بهاره مامان ونداد
9 دی 92 16:09
وای زری جون چه طوری میتونی تحمل کنی دوری مهدیار رو من یه دقیقه ونداد رو نمیبینم دلم اندازه نقطه میشه عجب صبری داری تو
زری مامان
پاسخ
بهاره جونم سخته برام ولی چون می دونم با مادر شوهرم و خواهر شوهرم چقدر بهش خوش می گذره با کمال میل راهیش می کنم چون حس می کنم خودخواهیه که بخوام به خاطر دلتنگی خودم از خوشی دورش کنم
عقیق
9 دی 92 18:18
سلام بر مامان مهربون و صبور خوش به حالت که میتونی تحمل کنی که گل پسرت بدون خودت بره سفر،البته حتما خیالت از همراهاش راحت راحته،اینم نعمتیه. ان شاء الله که همه شون سلامت برگردن و دلتنگی شمام به پایان برسه.
زری مامان
پاسخ
پیش مامان بزرگ و عمه جونش خیالم از خودمم راحت تره چون می دونم چقدر عاشقشن و مهدیار هم چقدر باهاشون خوش و راحته هر بار که می ره و میاد هزاااار بار مردتر و بزرگ تر می شه مرسی عزیزم ایشالا که همه ی مسافرا به سلامت برگردن پیش خانوادشون (عین مامان بزرگا حرف زدم )
مامان الیار
10 دی 92 1:16
ایشالله مامانی به سلامتی برمیگردن به زودی و دلتنگی شما هم تموم میشه گلم
زری مامان
پاسخ
ممنون عزیزم شکر خدا گلم برگشت
مامان احسان
11 دی 92 9:02
چه خبر از آقا پسرهامون؟
زری مامان
پاسخ
شکر خدا خووووووووب
علامه كوچولو
11 دی 92 13:36
قربون دل بيقرار اما هميشه صبورت
زری مامان
پاسخ
فدای مهربونیت عزیزم
مامان مهنا
11 دی 92 15:11
کجا رفتن حالا
زری مامان
پاسخ
مثل همیشه شمال البته دیگه برگشتن