مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

به مناسبت تولد آقا پسر

1390/10/18 15:01
نویسنده : زری مامان
910 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

تولدت مبارک

مهربان

ای فرشته قشنگ آسمان از کدام قصه آمدی که لای لای عاشقانه ات هنوز
مرا به خواب سرزمین دور می برد دستهای گرم تو مرا به شهر شادی و سرور میبرد

به سوی نور می برد مهربان قصه گو از کدام قصه آمدی بگو
که پیش از این چشمهای من میزبان قطره های سرد اشک بود قطره قطره شعرهای آه و غصه می سرود پیش از این چه دور بود آسمان به چشمهای من
این ستاره ها به دستهای من آشنای من نگاه کن دلم با دلت چگونه خو گرفت
این تن غریب و بی پناه من چگونه عاشقانه از تن تو رنگ و بو گرفت
مهربان ای پرنده قشنگ آرزو از کدام قصه آمدی بگو باز هم برای من شعرهای عاشقانه را بخوان مهربان باز هم کنار من بمان .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه سارا
18 دی 90 18:20
سلام سلام ستاره
تولدت مبارک.انشالا 120 باشه بشی عرمم
فقط تبریک نیستا فردا میام کادوتو بدم عقشم


مرسی عمه مهربون می دونستی بهترین عمه ی دنیایی به خصوص وقتی کادو می خری
mami neda
19 دی 90 9:41
salam tavalodet mobarak pesmalee naz 120 sale beshii azizam


مرسی
ممنون که به ما سر زدید
محسن و خاله الهه
19 دی 90 9:49
سلام آقا پسر خوش قول.
تولدت مبارک. دوست داریم هزارتا.
کادوتم باشه تا خاله الهه از امتحانات برگرده .

یادت باشه عزیزم وقتی دیدمت یه صحبتی باهم داشته باشیم.


سلام عمو مرسی که به یادم بودید
ایشالا خاله جون به سلامتی برگردن
واااااای مگه باز چیکار کردم!!!!
پدر
19 دی 90 9:51
سخاوت را در وجود کودکی یافتم که تنها آب نباتش را به دریا بخشید تا آب شیرین شود شیرینی زندگی ما تولدت مبارک
خاله سهیلا
19 دی 90 10:10
اسمونو با یه دنیا ستاره تقدیمت میکنم.
تولدت مبارک عزیزم


مرسی خورشید آسمونی. خودت می دونی چقدر عزیزی خاله ی خوبم
سحر و ساره
19 دی 90 10:19
برای مهدیار عزیز
خدایا مهدیار را بر بال آرزوهایش به پرواز درآور
بارالها او را دریاب در تمامی لحظات
مبادا خسته شود
بیمار شود و یا غم بیند
دلش را سرشار از شادی کن و آنچه را که به بهترین بندگانت عطا میکنی به او عطا کن
دوست داریم یه عالم
تولدت مبارک


مرسییییییییییی دوستتون دارم بهترین دختر خاله های دنیا
ایوب همکار بابایی
19 دی 90 10:23
سلام آقا پسر شیرین زبان....
با تولدت منت بر سر تقویم گذاشتید
زمستان را شرمنده کردید،دی را خجالت زده
و عدد19را شرمنده....... تولدت مبارک آقا مهدیار
امیدوارم همیشه سرافراز و موفق باشید.


سلام عمو ایوب خیلی لطف کردید به وب ما سر زدید واقعا ممنون از نثر بسیار زیباتون هم ممنون