مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

روز های زندگی من

شادترین روز زندگی مامان و بابا

1390/10/19 9:27
نویسنده : زری مامان
498 بازدید
اشتراک گذاری

غنچه زیبا بهارت مبارک

خرسی

بهانه بودنم بمان تا حس زیبای داشتنت را برایم معنا کنی.

 خو گرفتم به بودنت، به داشتنت، به نفس کشیدنت از همان گاه که همه وجودم لبریز حس مادرانه شد، که همه هستی ام شدی.

 وقتی برای اولین بار در آغوشت کشیدم حس غیر قابل توصیفش برایم غریب بود و خوشایند و تنها آرزویم تطویل زمان. می بوییدمت می بوسیدمت و هراس داشتم که این رویا باشد و از خدا تمنا داشتم که اگر رویاست، تا ابدیت ادامه یابد.

قلب

شیرین ترین رویایم، تمنای وجودم به وجودت می بالم. چه حس زیباییست وقتی فکر می کنی مالک همه ی کائناتی مالک همه ی خوبی هایی ولی من فکر نمی کنم، گمان ندارم، بلکه ایمان دارم که با تو همه ی نیکی ها  را یک جا دارم.

من با تو مالک بی چون و چرای بی نهایت هایم و این به لطف آن خوب بی همتاست به لطف و کرم خدای زیبایی هاست.

مهربان ترین شکرت.

 شکر کم است در برابر بی نهایت.

 پس مرا ببخش به خاطر کاستی ام.

کبوتر  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)