مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

روز های زندگی من

سرزمین عجایب

1391/3/21 0:21
نویسنده : زری مامان
768 بازدید
اشتراک گذاری

امروز گل پسر به همراه بابا میثم و زری مامان و نرگس جون و عمو رضا رفتن سرزمین عجایب

بابا میثمی چند وقتی می شد که به مهدیار و نرگس قول داده بود که ببرتشون سرزمین عجایب و از اونجایی که بابا میثمی گل پسرم، خیلی خوش قوله امروز به قولش عمل کرد.

مهدیار و بابا میثمش خیلی زیاد به سرزمین عجایب میرن ولی این بار به خاطر اینکه نرگس جون هم قرار بود با ما بیاد پسرم بی نهایت خوشحال بود و حسابی بهش خوش گذشت و برای اینکه هم مهدیار و هم نرگس خیلی حرف گوش کردن و خیلی گل بودن بابا میثم قول داد به زودی بازم اونا رو گردش ببره.

 سوار بر قطار

خلبان کوچولوها

پسرم با ژست خاص خودش

خلبان مامانی

نرگس و عمو رضا

رزمندگان

مهدیار و نرگس

ماشین سواری

مامان فدای اداهات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سید کوچولو
21 خرداد 91 0:31
ایشالله همیشه خندون و خوشحال باشی پسر ناز
ساره
22 خرداد 91 18:04
بابا آخه منم دلم سرزمین عجایب خواست خب.
چرا بابا ناصر و سلی مامان من,منو نمیبرن؟
راستی زری مامان دست گل پسر خوب شد؟


سلااااااااام چه عجب دیگه داشتم نگران می شدم مارو فراموش کرده باشی
نههههه دست پسرم خیلی بد شده تو مطلب بعد می نویسم
ساره
28 خرداد 91 11:21
چی؟؟؟؟؟؟؟من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


وااااااااای شرمنده دفعه بعد ایشالا