مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

عکس مهدیار و دوست قدیمی ما

1391/4/6 14:12
نویسنده : زری مامان
589 بازدید
اشتراک گذاری

این یه چند تا عکس از مهدیار جون و میکائیل دوست مامان ثریاست که عاشق مامان ثریاه و چند روز پیش اومده بود خونه مامان ثریا و این عکس ها رو ازش انداختیم و روی وبلاگ مهدیاری گذاشتم

خاله سهیلای خوبم این عکس ها رو برای شما گذاشتم که میدونم چقدر عاشق میکائیل بودی این یه سورپریز ویژه برای خاله خوبمه امیدوارم تونسته باشم خوشحالت کنم

قراره مامان میکائیل هم به وبلاگ مهدیار سر بزنه و عکس های گل پسرش رو ببینه

مهدیار و میکائیل

مهدیار و میکائیل

اینم میکائیل که عاشق مرد عنکبوتی بوده و هست

مرد عنکبوتی

مهدیار مرد عنکبوتی شده

میکائیل کلاس کونگفو هم میره

میکائیل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

یسنا
7 تیر 91 9:47
سلام زری مامان . من مامان یسنا هستم . یسنا وقتی شعر خوندن و عکس مهدیار جون رو دید گفت میخواد دوستش بشه . اینم واسه مهدیار جون
خاله سهیلا
8 تیر 91 12:17
ممنون از سوپریز قشنگت.
جبران میکنم عزیزم.


فدات بشم خاله ی خوبم به خدا بی چشمداشت بود توقع ندارم (:


در انتظار مهدی یار
18 تیر 91 22:12
زنده باشند.
در انتظار مهدی یار
18 تیر 91 22:15
جانم چه خنده ای...