مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

عروسی خاله اسما

1391/4/8 11:35
نویسنده : زری مامان
675 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب عروسی خاله اسما بود و پسرم به همراه مامان ثریا ایناش اومد سالن

کلی هم به خودش رسیده بود و بابا میثمی برده بودش آرایشگاه ولی تا سالن موهاش خوابیده بود و عمه سارا می گفت آقا مهدیار تو ماشین خوابش برده بود و من موهاش تو دستم بود و به سمت بالا گرفته بودم تا خراب نشه

خدا رو شکر عروسی بسیار خوبی بود فقط جای فرزانه جون خیلی خالی بود و همچنین خاله جون خوبم و دخترای گلش که من خیلی غصه خوردم که نیومدن

اینم چند تا عکس از عروسیشاه داماد

مهدیار و روشان دختر دایی عمو مهدی

مهدیار و روشان

مهدیار و روشان

آقا مهدیار و آقا ماهان

مهدیار و ماهان

اینم مهدیار خسته آخر شب توی خونه

مهدیار خسته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاله سهیلا
8 تیر 91 12:15
دوستان جای ما عزیزم, ایشالا خوشبخت بشن.
زهرا جان یادت باشه عکسارو(دومی مخصوصا) حتما نشون الی بدی در جریان باشه.


چشم حتماً آخه الی دیگه عادت کرده به این اخلاقای مهدیار
م ر ی م
8 تیر 91 22:28
سلام عزیزم ممنون از حضورت خوشحالم از آشنایی باهات ایشالا همیشه به عروسی ... مهدیاروببوس به جای من
نایسل
9 تیر 91 13:31
همیشه به عروسی عزیززز دلم آوخی چقدر ان دوتا نی نی نازنن
خدا پسر خوشگلت رو برات حفظ کنه
عروس دومادم خوشبخت و عاقبت به خیر بشن


مرسی عزیزم
در انتظار مهدی یار
18 تیر 91 22:10
جانم چه نگاهی به این دختر تپلی ناز می کنه.. وای خدا چه خوردنی هستند..
در انتظار مهدی یار
18 تیر 91 22:11
امیدوارم خوشبخت بشند...
خاله اسماء
28 تیر 91 10:50
به به بازم چشم بقيه رو دور ديده اين پسرت رفته كنار دخترا؟؟؟؟؟؟؟؟


واااااااای چ عجب عروس خانم افتخار دادن! خوش آمدید
نازی
27 مهر 91 19:22
انشا الله عکسای دامادیتو عزیزم تو این وبلاگ ببینم.


مرسی مامانی