مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

این همه عشق

1391/4/19 1:53
نویسنده : زری مامان
616 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از چهار پنج روز که آقا مهدیار مامان ثریاش رو به علت سفر مشهدندیده بود امروز دیدار میسر شد

دیروز به محض رسیدن توی فرودگاه مامان ثریا زنگ زد و گفت دلم برای مهدیارم داره پر می کشه و قرار شد که روز بعد به دیدن مامانی مهربون بریم

امروز هم صبح مامان ثریا زنگ زد و گفت پس کجایید زود بیایید دلم تنگ شده

منم کار بانکی داشتم تا رفتم و انجام دادم ساعت 11.30 رسیدیم و بعد از کمی صحبت و گفتگو و تعریف از این چند روزه و صرف ناهار آقا پسر و مامان ثریاش رفتن تو اتاق و شروع به بازی و خنده کردن و من هم مزاحمشون نشدم تا اینکه بعد از یک ساعت که عمه سارا از سمنان تلفن کرد و تلفن رو بردم تو اتاق دیدم با تفنگ آب پاششون سقف رو خیس آب کردن و بعدش هم می ذارن خشک بشه و دوباره از سر نو

بازم اومدم از اتاق بیرون و نوه و مادر بزرگ رو تنها گذاشتم تا حسابی بازی کنن و دلتنگی این چند روزه از بین برهني ني شكلك

خلاصه اینکه هر چی از این عشق دو طرفه بگم کم گفتم تازه غروب هم که آقا مهدیار با عمو حمیدش رفت پارک و بازی کرد و ساعت یک ربع به ده هم راضی نمی شد بیاد تو خونه،‌مامان ثریا گفت بچم هنوز از پارک سیر نشده و خودش دوباره مهدیار خان رو برد پارک و بعد از ده دقیقه ای برگشتن

آخر شب هم مهدیار بهونه می گرفت و می گفت خونه نریم من می خوام پیش مامان ثریا بمونم

الهیییییییی فدای حوصله این مامانی مهربون بشم که تمام وقت امروزش رو به گل پسر اختصاص داد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ني ني شكلك
19 تیر 91 9:22
مامان زري جون با چه مرورگري كار ميكني تا بگم چطوري شكلك ها رو بنداري عزيزم .
ساره
19 تیر 91 19:14
وااااای امروز یه روز خیلییی خوب بود,گل پسر و مامان ثییاش(ثریا) خونمون بودن و البته جای مامان زری بسیااااااار خالی بود.


عاشقتم یهههههههه عالمه
ني ني شكلك
19 تیر 91 20:24
شما روي شكلك مورد نظرت راست كليك كن گاهي براي بعضي شكلك ها لازمه با موس روي اون بكشي تا رنگش آبي بشه به اصطلاح انتخابش كني بعد از راست كليك گزينه save picture as را ميزني بعد در ارسال مطلب وبت مجددا" راست كليك كن و گزينه چسباندن را بزن شكلك در محل مورد نظر شما مي افتد حالا با انتخابش يعني وقتي روش كليك ميكني يه كادر دورش درست ميشه ، ميتوني سايزش رو با فلش هايي كه در گوشه هاش مي افته البته وقتي موس رو ببري اونجا ، سايزش رو بزرگ و كوچكتر كني. لازمه بگم بعضي وبها كد جلوگيري از كپي برداري مي گذارند شايد اين مشكل وجود دارد ! اگه بد توضيح دادم بگو .
نایسل
20 تیر 91 3:26
عزیززز دلم چه مامان خوبی داری ای ول خدا حفظش کنه چقدر مهربون با حوصله


عزیزم مادر شوهرم هستن
در انتظار مهدی یار
20 تیر 91 20:45
سلام.چه مامانی خوبی... خدا حفظشون کنه این مامان و پسر ناز را.هر دوشون همیشه شاد باشند...
در انتظار مهدی یار
20 تیر 91 20:46
زیارت قبول مامان زری جون...





در انتظار مهدی یار
21 تیر 91 13:46
وای مرسی مامان زری که همیشه با دعاهات منو شاد و گریان می کنی...
امیدوارم شما هم همیشه شاد باشید با مهدیار خوشگلم...
خیلی دوستتوو دارم.به خصوص عاشق این عکس سه رخ مهدیارم... وارد که میشم ذوق می کنم...خیرش را ببنید...


دوست خوبم با اینکه ندیدمت ولی به طرز عجیبی برام عزیزی