مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

مقصد

1391/5/19 14:17
نویسنده : زری مامان
554 بازدید
اشتراک گذاری

قطاری سوی خدا می رفت

همه ی مردم سوار شدند

به ایستگاه بهشت که رسید

همه پیاده شدند

و فراموش کرده بودند که مقصد نهایی خدا بوده، نه بهشت

 

پی نوشت: کاش امشب یادمان بماند که پی چه جیزی به دعا نشسته ایم

               الهی مهربانم، خودت یاریمان کن فراموش نکنیم

             خودت بهترین دعاها را بر زبانمان جاری کن

                                                                التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

در انتظار مهدی یار
19 مرداد 91 23:21
خدایا منو ببخش...
زری جونم برای ما دعا کن.


محتاجیم به دعای بنده های خوبی مثل شما
در انتظار مهدی یار
19 مرداد 91 23:22
زری جون مهدیارم ماه اذر به دنیا امده؟امروز تولد 3 سال هفت ماهگیشه...مبارک باشه.اخی پسر خوشگل و مهربون...



نه عزیزم مهدیار دی ماهیه
در انتظار مهدی یار
20 مرداد 91 23:04
سلام.خوبی زری جونم...
ممنون از نظر لطفت.امیدوارم به درتون بخوره..
راستی یه چیز جالب بگم.این پستت دیشب همش منو به یادت می انداخت.همش به این جمله که مقصد خدا بود یادم می افتاد و دنبالش یاد زری جون و مهدیار جونم...


در انتظار مهدی یار
20 مرداد 91 23:05
خصوصی داری گلم
در انتظار مهدی یار
21 مرداد 91 2:38
ممنون زری جونم از وقتی که برای من میذاری.من که جبران محبتهات را نمی تونم بکنم.امیدوارم خدا وند بکنه....
در انتظار مهدی یار
21 مرداد 91 23:55
زری جون مهربون و مثبتم سلاممممممممم. امدم بگم که امشب به یادتونم و ازتون می خوا من گناهکار را با اون دل پاکت که همه را شیفته خودش کرده دعا کنی... مهدیارم را ببوس که گونه هاش قطعه ای از بهشته...
نازی
24 شهریور 91 17:43
barayat behtarin ha ro arezo daram . in ghesmat ro kheyli dost dashtam . eltemase doa
نازی
27 مهر 91 19:14
باز من این را هم کپی کردم