مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

روز های زندگی من

سالگرد ازدواج

1391/6/3 11:20
نویسنده : زری مامان
719 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

امروز سالگرد ازدواج من و بابا میثمه

وااااااای هشت سال پیش

ني ني شكلكچقدر زود گذشت

خدایا مرسی بابت همه ی خوبی ها و مهربونیات

به حق بزرگی و عظمتت به حق لطف و عشق بی نهایتت به بنده هات، لیاقت این Emoticonعشق رو بهم عطا کن

خیلی وقتا با خودم فکر می کنم، یعنی من لایقشم؟ لایق این عشق،خوشبختی،سلامتی؟

همیشه فکر می کنم دعای یه لحظه ی زندگیم رو خدا برآورده کرد تو اون لحظه، همه ی حواس خدا باهام بود

اون روز که تو روزای نوجوونی با شنیدن تعریفش به خدا گفتم کاش مال من بود،‌ و کد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرکخودم به فکر خودم خندیدم

                              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

در انتظار....
3 شهریور 91 15:03
وااااااااااااااااااااای من قربونت برم زری جونم...کلی برات ذوق کردم.مبارک باشه...الهی همیشه با هم خوشبخت باشید و عاشق.تاااااااااااااااا.تا نداره.همیشه...وای آقا میثم جدی بهتون تبریک می گم...شما دوتا واقعا انتخابهای خوب خدا بودید... الهی همیشه شاد باشید و سالم...خدایا ازت ممنونم...
در انتظار ...
3 شهریور 91 15:04
قربون این صداقتت برم. اون روز که تو روزای نوجوونی با شنیدن تعریفش به خدا گفتم کاش مال من بود.... قربونت برم.زری خوبم...کلی اینجا برات کیف کردم.خدا حفظتون کنه...
در انتظار....
3 شهریور 91 15:11
قربون این عروس خوشگل برم... چهره اش هم خیلی زیبا بوده؟نه؟
مامانش
4 شهریور 91 10:05
مباااااااااااااااااارک باشه عزیزم .ایشالله در کنار هم همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشید مامانی داستان ازدواجتون یا آشناشدنتون رو هم بنویس برامون . کنجکاو شدم باید جالب باشه .
مامان محمد فرهام
4 شهریور 91 11:06
سلام زری مامان جون این روز خوب رو به شما و بابا میثم تبریک می گم امیدوارم که سالهای طولانی رو در کنار هم به خوبی و خوشی داشته باشی خوش باشین شاد و مهربون با ذوق توی دلت همیشه همراه باش
خاله اسماء
5 شهریور 91 21:21
خواهر نازنینم سالگرد ازدواجتون مبارک با تاخیر و شرمندگی. ایشاا... سالیان سال خوش و خرم و سلامت در کنار هم باشید