مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

روز های زندگی من

یه ناهار خوشمزه

1391/6/29 14:03
نویسنده : زری مامان
2,825 بازدید
اشتراک گذاری

اینم یه ناهار خوشمزه به نام سوفله ی مرغ و کدو با مزه ی بسیار عالی برای گل پسر که امروز از همیشه بهتر و آقا تر بوده توی مهد و خاله ها خیلــــــــــــــــی ازش راضی بودن

این جایزه شه (البته به دستور خاله باران جون)

سوفله ی مرغ و کدو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

باران در انتظار....
29 شهریور 91 15:25
,واییییییییییییییییییییییییییییییییی زری جونم دستت درد نکنه.افرین به این مامان خوب.وای من دارم با دیدن غذاهای تو به کدو علاقه مند می شم. نوشششششششششششششش جانت. چقدر فریبنده بوده...
باران در انتظار....
29 شهریور 91 15:26
زری جون منم هر روز می رم مدرسه گریه هم نمی کنم. تازه نمی ذارم کسی هم گریه کنه.از یه بچه بیشتر شیطنت می کنم....برام می پزی؟ لوس شدم...


قربونت برم هر چی بخوای برات می پزم
باران در انتظار....
29 شهریور 91 15:27
می دونی مثل لازانیا شده ولی موادش سالم تره.افرین واقعا.هی دلم می خواد راجع بهش نظر بذارم..
باران در انتظار....
29 شهریور 91 15:32
افرین آقا مهدیار ببین خاله پسر خوبی بودی رفتی مهد مامان چقدر تونست برات کارهای خوب بکنه.
مامان هانیه
29 شهریور 91 18:02
معلومه که خیلی خوش مزه است به به
عمه سارا
31 شهریور 91 1:25
خوشمزه بود؟مهدیار جان دوست داشت


جاتون خالی عالی بود بـــــــــــــله مهدیار جونم هم دوست داشت