مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

روز های زندگی من

گردش و زیارت

1391/7/6 17:36
نویسنده : زری مامان
1,388 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش به اتفاق مامان شعله و باباعباس و خاله اسماء و عمو مهدی رفتیم حرم حضرت شاه عبدالعظیم زیارت

پسر گل مامانی هم از همیشه آقاتر شده بود و مامان شعله معتقد بود به خاطر مهد رفتنشه که دیگه همه ش دنبال زری مامانش نمی گرده

بعد از زیارت هم رفتیم غذای خوشمزه ای رو که مامان شعله جون درست کرده بود رو خوردیم

شب بسیار خوبی بود و خدا رو شکر کلی بهمون خوش گذشت

حرم حضرت عبدالعظیم

توی پارک هم یه بچه گربه ی ناز دیدیم و مامان شعله که عاشق گربه ست به اتفاق آقا مهدیار کلی باهاش بازی کردن

زری مامان هم که متنفررررررررررررر از گربه یه عالمه

 

بازی با پیشی

بازی با پیشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

در انتظار....
3 مهر 91 22:47
واییییییییییییییییییییی من نبودم چه پستهای قشنگی... زیارت قبول.خدا همه حاجت هاتون را بده.دست مامان شعله هم درد نکنه...
در انتظار....
3 مهر 91 22:47
افرین به آقا مهدیار گلمممممممممم.
در انتظار....
3 مهر 91 22:48
زری جونم.من دعااااااااااااااااااااااااااااااا


اگه قابل باشم کلییییییی دعات کردم
مامان حانیه
4 مهر 91 11:20
زیارت قبول


ممنون دوست خوبم
مامانش
4 مهر 91 16:47
زیارت قبول . مامانی منو هم دعا کردی ؟


عمو روحانی
7 مهر 91 7:06
سلام. عید برشما مبارک . دارم میرم حرم نایب الزیاره خواهم بود