مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

روز های زندگی من

جشن تولد 4 سالگی مهدیار

1391/10/29 17:47
نویسنده : زری مامان
2,830 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب جشن تولد پسرم رو توی خونه ی مامان ثریا اینا گرفتیم

یه جشن تولد حسابیییییییی

کلی هم خدا رو شکر به همه ی بچه ها خوش گذشت

صندلی بازی، بادکنک بازی، استپ رقص و کلییییییی بازی دیگه

اینم جشن تولد به روایت تصویر:

مهدیارممم

مهدیر جونم

مهدیار گلممممممم

مهدیار جون و کیانای زیبا

مهدیار و کیانا

مهدیار

نرگس و مهدیار و زینب جون

مهدیار و ماهان

 مهدیار و محمد حسین

ضحی جوننننننننن

میز شام

سالاد الویه ماهی

سالاد الویه انگری برد

سالاد الویه باب اسفنجی

میز شام

تولد

تولد

قربون این ترس و هیچانتون بشممممممم

هورااااااااااااااا

فوووووووووووت

قربونت برم مننننننننننن

مهدیار و ماهان

اینم عکس بابا میثم و مهدیار و بابا ناصر آخر شب بعد از رفتن مهمونها:

بابا میثم و مهدیار و بابا ناصر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

علامه کوچولو
29 دی 91 19:36
تولدت مبارک عزیزم
علامه کوچولو
29 دی 91 19:37
سلاااااااااااااااااااام عزیزم کلی کیف کردم
دست مریزاد
چه داماد خوشگل و خجالتی داریم ما
اون دخمل خوشگله تو عکس تکیه کیه خیلی نازه


مرسی عزیزم
از بستگان پدری مهدیاره
عموایوب(همکار بابا میثم)
29 دی 91 21:34
سالروز تولدت را تسلیت میگم به فرشته های آسمون , چون چهار سال پیش ازشون جدا شدی.اما تبریک میگم به خونوادت,چون فرشته زمینی اونا شدی.
تولدت مبارک آقا مهدیار.الهی عمر پرباری داشته باشی


ممنون عمو جون
در انتظار
29 دی 91 22:46
سلام.با گوشیم.بعد درست میام.چشمام هنوز خوب نیست.ببخش امدم بگم مبارک باشه.خودم عاشقتونم.خوشگلم با مامان مهربونت.بووووووس
بهاره مامان ونداد
30 دی 91 1:14
کشته تیپتم خوشتیپ من تولدت دوباره مبارک عزیزم
چه فیگورهایی هم برای عکس میگیره؟


عزیزممممممممممم
ماهم عاشق ونداد جونمونیم
مامان احسان
30 دی 91 9:35
سلام گل آقا بازهم تولدت مبارک عزیز دلم ماشالله هزار ماشالله چقدر ماه شدی گل خاله ایشالله دامادیتو ببینم پسرم


مرسی عزیزم
آسمان
30 دی 91 14:12
به به
چه تولد هیجان انگیزی
چه غذاها و خوراکی های هیجان انگیزتری
چه گل پسر خوشتیپی

اون عروس خانوم کیه تو عکس؟
دست مامان و بابا درد نکنه برای این مراسم تولد


مرسی از لطفت
ممنون از حضورت آسمان جون
عمه سارا
30 دی 91 18:11
پس چرا من عکس ندارم؟


عمه جونننننننننننن خوب عکسی که بشه گذاشت تو وبلاگ نداشتی
مریم مامان سلما
30 دی 91 19:06
عاشققققققققققققققتم خیلی ناز شدی خوشتیپ کلی ضعف کردم تیپ تو دیدم اگه خودت نخوایی دخترم و زوری میدم بهت خیلی باحال بود ولی خاله دختر زیاد دورو برت همشونم خوشگلن وخصوصا لباس سفیده ما هم که دوریم داره خطر ناک میشه یه کار میکنی جمع کنم بیام تهران دوست دترم خوش تیپ بازم تولدت مبارک میبوسمت هزار تا


مرسیییییییییی مریم جون
سلما با هیچ کس قابل مقایسه نیست
جاش تو قلب ما محفوظه
مرجان مامان آران
30 دی 91 20:38
به به چه تیپی داری اقاااااااااااااا
ایشالا 100 سال زنده باشی
همیشه خوش باشی عزیزمممم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون دوست جونی
مامان مرضیه
1 بهمن 91 23:11
سلام وای چه تولد خوشگلی خیلی خوشتیپ هم شدی همیشه شاد باشی گلم تولد مبارک
مریم مامان سلما
2 بهمن 91 11:11
وای من عاشق تیپت شدم روزی چند بار عکسات و نگاه میکنم به همه هم نشون دادم


فدات بشم از لطفته عزیزم
مامان سویل
3 بهمن 91 20:28
وای وای وای چه تیپییییییییییییییی
یــآســَمــَن
4 بهمن 91 13:01
خاله جون تولدت مبارک
انشالله تولد 120 سالگیت
همیشه شاد و خندون باشی


ممنون یاسمن جون
مریم مامان سلما
7 بهمن 91 1:00
سلام زری جون میدونی من از دیدن عکسای گل پسرت سیر نمیشم عکس جدید نمیذا ری؟ تو این چند روزه هر بار به وبلاگتون سر زدم عکسا برامتازگی داشت انار برای اولین بار بود این عکسارو میدیدم. هزار ماشاالله به شما گل پسر


لطف داری عزیزم
چشم آپ می کنم به زودی
مهتاب
7 بهمن 91 9:08
چه تولد قشنگی خوشبحال گل پسرت که روز تولدش اینهم دوست کنارشن
طفلی دخملی من روز تولدش سه تا بچه بیشتر نبودند اونم همسن نبودند . فامیل بی بچه ام معضلی


عزیزممممممممممم
مهدیه
7 بهمن 91 13:45
سلام
چه قیافه بامزه ای داره مهدیار!
اسمش هم قشنگه!


ممنون که به ما سر زدید
در انتظار...
7 بهمن 91 22:19
سلامممممممممممم
ای جانم پسر خوش تیپپپپپپپپپپپپپپپپ.ماشالله...


مرسی خاله جون
در انتظار...
7 بهمن 91 22:20
زری جون این همون کت وشلواری که گفتی رفتید بخرید خیلی گرون بود...


نه گرون نبود لوستره که رفتیم بخریم گرون بود
بعدش رفتیم بهار کت و شلوار خریدیم D:
در انتظار...
7 بهمن 91 22:21
چه جشن خحوبی.الهی همیشه به شادی دور هم باشید...
اخی سنجاب کوچولو را...


عزیزممممممم چه خوب یادته سنجاب کوچولومون رو
در انتظار...
7 بهمن 91 22:22
ای جانننننننننننننننن..چه ذوقی ز فشفشه کرده.از طرف من یه بوس محکمش می کردی...


خیلی قشنگ ذوق کردن می بینی؟
در انتظار...
7 بهمن 91 22:23
دست مامان زری و بابا میثم درد نکنه...خسته نباشید...الهی همیشه لبتون خندون باشه...


مرسی دوست جونی
در انتظار...
7 بهمن 91 22:25
زری جون خیلی خوشگل بود.اوضاع را که می دونی اصلا یادم نبود نظر نذاشتم...ببخش.می دونم دوست خوبی نبودم... ولی باورکن همیشه به یادتم...


این حرفها چیه تو بهترینی عزیزم
مرمر
8 بهمن 91 0:10
تولدت مبارک باشه گل پسر مرسی به این مامان خوش سلیقه که پسر خوشتیپی مثل تو داره


مرسی دوست خوبم
ساره
8 بهمن 91 8:25
خیلیییییییییی عکساش قشنگه,ایشالا تن گل پسر همیشه سلامت باشه و در کنار خانوادش شاد.


مرسی ساره جونیییییییی
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
8 بهمن 91 15:38
عزيزم تولدت مبارك باشه چقدرم خوشگل و خوش تيپ شدي ماشاالله


مرسی دوست جونم
نیر
8 بهمن 91 20:45
سلام زری جون...من کمی مشغول بودم از اینکه دیرجوابتو میدم عذرمیخوام..تولد پسرنازت رو هم تبریک میگم...برام دعاکن..


خواهش می کنم عزیزم
صبا
9 بهمن 91 13:18
مبارکه . اپم خاله جون .
در انتظار...
10 بهمن 91 23:02
سلام...ممنون از حضورت.خیلی خوشحالم کردی...
پگاه مامان آرتین
17 بهمن 91 11:54
ای ول تیپ مهدیارجون.چه جیگری شده.تولدت مبارک عزیزم


ممنون پگاه جون
مامانش
30 بهمن 91 12:45
تولد مهدیار جون مبارک باشه شرمنده انقدر دیر اومدم
ایشالله همیشه تنت سالم باشه و لبت خندون گلم مامانی دست شما هم درد نکنه .


دلتنگت بودیم دوست جونی
میرسیم خدمتتون
محدثه
23 اسفند 91 16:52
تولدت مبارک .چه جالب من و برادرم 26 و11 دی تولد مونه


آدرس وبتون رو نذاشتید ):