مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

روز های زندگی من

دوستانه نوشت

1391/12/15 20:22
نویسنده : زری مامان
670 بازدید
اشتراک گذاری

کلییییییییییییی دلتنگ دوستای نازنینم شده بودم

ولی اصلاً اصلاً حال نوشتن نداشتم و همچنان هم ندارم

دیگه دلتنگی باعث شد که خدمت برسیم http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

امروز هم شکر خدا خونه تکونیمون تموم شد و جون اینجانب نیز همچنین

مثلاً کارگر داشتیم بیشتر از کارگره خودم کار کردم دیگه آخراش گریه م گرفته بودSmiley با اینکه خیلی خونه کثیف نبود ولی نمی دونم چرا همیشه نزدیک عید وسواس می گیرم

خانومه هم هییییییییییییییی می گفت ماشالا چه جونی داری؟ خسته نشدی؟ جاییت درد نمی کنه؟

ما هم بهمون تلقین شده بود که باید له باشیم و صد البته هی به جون خودمان دعا می خوندیم که چشم نخوریم یه وقتی خنده بو خدا راست می گم

الانم چشم خانومه گرفته و دارم از درد بیهوش می شم

حالا بگیم از گل پسرمون

چند روز پیش بهش می گم مامانی می دونی چرا اینقدر حالم بده؟

گل پسر با حالت متفکر: مامانی آب دریا که توش ماهی و دلفین باشه نخوردی؟ ( آخه پارسال که رفته بودیم شمال تو دریا آب رفته بود تو دهنش و مسموم شده بود)

گفتم نه پسرم آب دریا کجا بود!

مهدیار: مامانی دارو و قرص اشتباهی نخوردی

مامانی: نه آقای دکتر یعنی نه پسرم

مهدیار جونم بازم با حالت متفکر: پس حتماً یه مریضی داری مامانی

ما هم استرس که چه مریضی داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بهاره مامان ونداد
16 اسفند 91 17:18
مهدیار شیرین زبونم بوسسس برای تو ومامان بی حوصله ات مامانی داره عید میشه خوب شو دیگه


خوبم خدا رو شکر بهاره جون

در انتظار...
16 اسفند 91 19:13
سلام زری نازنینممممممممممممممم...خدا را شکر که نوشتی...خیلیییییییییییییی دلم تنگت شده بود...


عاشقتممممممممممممم
در انتظار...
16 اسفند 91 19:14
تا برای کار کردن هم مردم ما حسرت ادم رامی خورند.خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا برای خودت اسفند دود کن و صدقه بده..مواظب باش...من ترسیدم..


هیییییییییییی می بینی خواهر
آی زورم میاد اسفند دود کنم، صدقه هم که دستور پرداختش رو به آقای پدر می دم همیشه D:
در انتظار...
16 اسفند 91 19:15
خب نخوردی؟ اون شب که تنها تها رفتید شمال؟حالا آب دریا کجا بود؟


خخخخخخخخخخ
در انتظار...
16 اسفند 91 19:16
اخه زری تو هم به بچه می خواهی بگی داری براش یه نی نی میاری من اینطوریم...خب راحت بگو.چرا براش تست کنکورر می ذاری.اونم بدون گزینه..تازه اقای دکتر زحمت می کشه جواب می ده.تو هی می گه نه مامان کجا بوده...


چی بگم خوب، دارم راهنماییش می کنم خودش به جواب برسه D:
در انتظار...
16 اسفند 91 19:17
از بس تو خوبی می خوام...
باشی تو کل رویاهام...
تا جون بگیرم..
با تو..
باشی امید فرداهام....
مهدی یارم خاله خیلیییییییییییییییییییییی دوستت دارم...


اینقدر که خودت خوبی خاله جونی
علامه كوچولو
17 اسفند 91 8:05

خوووووووووو چرا راستشو نميگي


آخه خیلی زوده
زود نیست؟
زهرا(✿◠‿◠)
17 اسفند 91 13:40
خسته نباشی عزیزم.....
خوش به حالت خونه تکونیت تموم شد!!!
حالا من و داری؟؟؟؟؟؟
تازه شنبه خانومه می خواد بیاد کمکم!!!!
خودمم تازه از امروز یه کمی شروع کردم!!
دندون دردم نمیذاره به هیش کاری برسم!!!
*******************
بی زحمت از آقا دکترتون بپرسین چاره ی دندون دردم چیه؟؟؟
فقط نَـگه مسواک نزدی!!!چون من شبانه روز مسواک دستم بوده!!!



ایشالا تموم میشه خودت زیاد کار نکن خوب، استراحت کن مثل من D:
خوب من به عنوان مادر دکتر می گم زیادی مسواک زدی عزیزم یک ماه پرهیز کنی خوب می شی ایشالا D:
زهرا(✿◠‿◠)
17 اسفند 91 13:40
عیدتون پیشاپیش مبــــــــارک


مرسی زهرا جونم
عید شما هم پیشاپیش مبارک باشه
مریم مامان سلما
17 اسفند 91 14:33
الهییییییییییی قوربونت برم پسر شیرین زبون مامانی زود زود خوب شو دلمون واست خیلی تنگ میشه


خوب خوبم مریم جونم منم دلم تنگ شده بود
مرجان مامان آران
17 اسفند 91 15:34
ای جونممممممممممم شیرین زبون
خسته نباشی مامانییییی


مرسی دوست جونی
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
22 اسفند 91 1:22
خسته نباشی خانوومی مبارک باشه خونه تکونی انشاا... که سال خوب و خوشی رو شروع کنی


مرسی دوست خوبم