مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

روز های زندگی من

برف بازی

1391/12/18 10:31
نویسنده : زری مامان
913 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره در روزای پایانی سال یه برف حسابی اومد و مهدیار و مامان ثریا به آرزوی برف بازیشون رسیدن

از ابتدای زمستون رفته بودن و پوتین برای برف بازی خریده بودن

ولی دریغ از یه برف

دیروز صبح وقتی دیدیم برف اومده سریع شال و کلاه کردیم و رفتیم خونه ی مامان ثریا

تو پارک پشت خونه کلیییییییییی دوست پیدا کردیم و برف بازی کردیم و آدم برفی ساختیم

که قبل از اینکه من با آدم برفی عکس بندازم بچه ها در یه حرکت آدم برفی رو نیست و نابود کردن اینه که هیچ اثری از اینجانب تو عکسها دیده نمی شه

مهدیار و برف بازی

مهدیار برفی

مهدیار

مهدیار و مامان ثریا

اینم مهدیار و مامان ثریا و دوستاشون

مهدیار و مامان ثریا و دوستاشون

عکس با آدم برفی

عکس با آدم برفی

نفس مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

علامه کوچولو
18 اسفند 91 14:39
وووووووووووووووووووووووووووی چی عکسایی انداختی خانووووووووووووم کلی کیف کردم
میگم این دوستاتون چی بدجنس بودند حیفشون نیومد این آدم برفی قشنگ رو نابود کردن
قربون این گل پسر با این عکسهای نازززززززززززش برم من



مرسی دوست جونم
آره کلی دلم برای آدم برفیه سوخت ):
بهاره مامان ونداد
18 اسفند 91 17:29
بهبه مامان این جوری خوبه فعال تو سه روز دو تا پست نوشتی چه پسری با اون کلاه حسابی خوردنی شده
شقایق مامان آرشا
18 اسفند 91 22:43
ای جونم مادر وپسر فعال همیشه شاد باشید
مامانی درسا
19 اسفند 91 3:55
الهی بگردم چقده هم ماه شده توی این هوای سرد ........ خوش گذشته پسری ها
nasema
19 اسفند 91 8:21
سلام دوست عزیز برای سفارش تقویم با عکس دلخواه خود سری به مابزنید با 2000هزار تومان یک یادگاری زیبا داشته باشد منتظر حضور گرمتون هستم
مرجان مامان آران
20 اسفند 91 13:34
به به چه برفیییییییییی
کلی خوش گذشتا
خوش باشید همیه عزیزممممممممممممم
ببوس مهدیار خوشگلمووووووووووووووووو


عزیزمیییییییییی
زهرا(✿◠‿◠)
21 اسفند 91 11:22
وای برفــــــــــــــــــــــــــــــ
من عین آدمایی که دیدن برف واسشون عقده شده توو هر وبلاگی که از برف نوشته و عکس گذاشته رفتم و نوشتم وای برفــــــــــــــــــــــــــــــــ!!!
***********
نوش جونتون باشه برف بازی!!!


خیلی جات خالی بود
البته برای ما هم دیگه برف عقده شده بود
بهاره مامان ونداد
22 اسفند 91 17:24
بدو بیا عکس اتلیه داریم
نیر
25 اسفند 91 13:28
وای عجب عکسهای باحالی....فدای مهدیار عجب کیفی کرده تو این برفها....
علامه كوچولو
27 اسفند 91 8:25
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهرياري برقرار و بر دوام سال خرم، فال نيكو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقي، تخت عالي، بخت رام سال نو مبارك
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 15:53
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
29 اسفند 91 18:11
________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O ♥♥ ღღ سال نو مبارک
مرجان مامان آران
29 اسفند 91 23:35
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم پیشاپیش سال نو مبارک
مامان مرضیه
30 اسفند 91 8:37
حاجی فیروز اومده عیدو نوروز اومده سال نو مبارک
مریم مامان سلما
30 اسفند 91 19:06
وایییییییییییی خوش به حالت عزیزم چه برف با حالی
بهاره مامان ونداد
1 فروردین 92 11:07
نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست حتی اگر بلندترین شبش یلدا باشد سال نو مبارک
امير علي شيرين گندمگ
2 فروردین 92 18:00
سال نو مبارك . اميدوارم سالي پر از خوشي و سلامتي در كنار مهديار عزيزو خانواده محترم داشته باشيد
صبا
3 فروردین 92 23:31
چه عکسای قشنگی .....!
یــآســَمــَن
5 فروردین 92 10:42
سلام عزیزم عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشین گل پسری رو ببوس
مامان احسان
5 فروردین 92 10:59
سلام زری جان عیدتون مبارک
مریم مامان سلما
5 فروردین 92 17:42
سلام زری عزیزم مرسی که باز هم به ما سر زدی مثل همیشه به ما لطف داشتی . دوست عزیزم من برای شما تبریک سال نو فرستادم ولی امروز تو تظر های مهدیار جون تبریک خودم و ندیدم خیلی حالم گرفته شد فکر کنم یه اشتباهی شده نظرم ثبت نشده .عزیزم سال خوبی رو برای شما و خانواده تون آرزو میکنم مطمعنا سال خوبی برای شما خواهد بود مهدیار عزیزم و از طرف من ببوس


مرسی عزیزم
من همیشه شرمنده ی لطفت هستم
مامانی درسا
11 فروردین 92 4:04
عزیزم زری و مهدیار خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
مریم مامان سلما
11 فروردین 92 16:33
سلام زری جون کجایی؟ نیستی؟ تنبلی میکنی یا در حال دید و بازدید عید هستی ؟که عکس از گل پسر ما نمیذاری


تنبلی D:
زودی میام بوخدا با کلییییییییی عکس
ღ باران ღ
16 فروردین 92 21:46
سلام زری من نمی نویسم تو هم نمی نویسی؟کجایی؟من مهدیارم را میخواهمممممممممممممممممممممم..
مرجان مامان آران
17 فروردین 92 15:45
بیا اپ کن مامانیییییییییییییییییییییییی
مامان مهنا
17 فروردین 92 16:25
سلام عزیزم بهارت مبارک
مریم مامان سلما
18 فروردین 92 1:30
کجاییییییییییییی پس دختر؟؟؟
آسمان
18 فروردین 92 14:20
سلام سلام خوبین؟ سال نو مبارک خصوصی دارین گلم