مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

معجزه

1392/6/18 9:53
نویسنده : زری مامان
1,236 بازدید
اشتراک گذاری

مادرانه

باید مادر باشی تا معنای معجزه را با تمام وجود حس کنی و به آن ایمان بیاوری.

زیادند از این دست معجزات که هر روز از حس حضورشان در اطراف خودت و فرزندت به شگفت می آیی.

معجزه ی اولین حس شیرین مادری، لحظه ای که می شنوی خداوند فرشته ای را در بطنت قرار داده و لیاقت مادر شدن عطایت کرده، به ثانیه نمی کشد که حس مادری در تمام رگ و پیت تزریق می شود و قلبت عطوفت را در تمام وجودت پمپاژ می کند.

معجزه ی رشد و حرکت و تولد دردانه ت هم که دیگر وصف ناپذیر است.

معجزه ی تغذیه ی پاره ی وجودت از شیره ی جانت و باز هم حس شیرین مادر بودن و زن بودن.

معجزه ی تلاش خستگی ناپذیر کودک کوچکت برای استفاده از دستان و پاهایش

هیچگاه فراموش نمی کنم که چطور تماشاگر تلاش بی پایان پسرکم بودم برای گرفتن عروسکهای آویزان از تشک بازیش، و گاهی که عطوفت مادرانه ام می جوشید و منطقم را نشانه می گرفت دستش را می گرفتم و به عروسکها می رساندم تا بیش از کلافه نشود و بعد خودم را بابت دخالتم سرزنش می کردم.

و عجیب معجزه ایست معجزه ی دعای مادرانه، معجزه ی معوذتین و وان یکاد و  آیت الکرسی و دعاهایی اینچنین.

گاه که بازی های کودکانه اش را می بینم و در دل تصدقش می روم و به یکباره دلم می لرزد که نکند زمین بخورد، نکند لبه تیز میز و صندلی سرش را نشانه بگیرد و سریع به عادت تمام طول کودکیم که مادرم همیشه در حال خواندن آیت الکرسی بود شروع به خواندن می کنم و ثانیه ای بعد در کمال بهت می بینم که چطور بلا از سرش گذشت.

و هر بار شکر خدا را می کنم که مسلمانم، که مادرم، که دعای به این عظمت را برای حفظ عزیزانم بلدم

عجیب معجزه ایست این آیت الکرسی زیبا

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت: هفته ی گذشته که به باغ دایی سعید رفته بودیم و مهدیار مشغول بازی در اطراف استخر خالی بود و یکهو ته دلم لرزید و صحنه ی افتادنش را تصور کردم و سریع شروع به خواندن آیت الکرسی کردم، و چند دقیقه ای نگذشته بود که دیدم عمه سارا مهدیار را برده تا زانوهای زخمیش رو بشوره و عمو حمید گفت که به اندازه ی چند سانتی با سقوط توی استخر فاصله داشته.و مثل همیشه من تو بهت این دعای معجزه آسا موندم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

عاطفه
18 شهریور 92 10:19
منم شدید بهش ایمان دارم خدا ، حافظ همه ی بچه های دنیا باشه ایشالله و این دعا بشه پشت و پناه همشون مرسی از یادآوری ات درباره ی اثرات دعا و معجزه هایی که اتفاق میافتن. خدا رو شکر که اتفاق بدی هم واسه مهدیار عزیزم نیفتاد


ایشالا خدا حافظ همه ی بچه ها باشه
مامان مهنا
18 شهریور 92 23:26
خداروشکر چیزی نشد


شکر خدا
علامه كوچولو
19 شهریور 92 11:39
سلام زري جوون؟
خوبين عزيزم؟من هم عميقا به ايه الكرسي اعتقاد دارم يعني صد در صد رد خور نداشته برام هميشه برام ارام بخش بوده
فكر كنم ديگه اين روزها واقعا ديدني شديشماره معكوس اومدن كوچولومون شروع شده يانه؟منظورم اينه كه توو ماه 9 رفتي؟
ممنونم بابت همه مهربونيهات و احوالپرسيهات ......


الان میام پیشت عزیزم

عاطفه
19 شهریور 92 17:14
تو میتونی عزیزم ! امیدوار باش، صدقه هم یادت نره


نه بابا عاطفه جونم همچین به من هم نیفتاد
دیگه درست نمی کنم ):
مامان ایدین
20 شهریور 92 10:13
خدا رو شکر خدا که بخیر گذشت همیشه مواظب بچه ها هست



شکر خدا
ایشالا که همه ی بچه ها همیشه سالم باشن
مامان حانیه
20 شهریور 92 12:49
زهرا جونم خصوصی داری
ღبارانღ
20 شهریور 92 21:01
ای جانم مامان زری..دوست خوب خودم... خدا همیشه کنارت باشه و تو هم همیشه به یادش...



مرسی عزیزم
ღبارانღ
20 شهریور 92 21:02
چقدر دلم برای دعاهای مادرانه ات در حق دوستت تنگ شده...و شدید هم محتاجم... زهرا خوبم با اون قلب پاکت برام دعا کن...
خدا را شکر که به خیر گذاشته... قربون دل پاکت بروم...دلم برات تنگ شده حسابییییییییییی...


لایق باشم همیشه به یادتم خدا می دونه
شکر خدا که به خیر گذشت
منم خیلیییییییییی دلتنگتم
مامان احسان
23 شهریور 92 13:55
سلام عزیزم واقعا عجب دعاییه من هم اعتقاد زیادی به این دعا دارم .خدا حفظش کنه
مامان احسان
23 شهریور 92 13:55
راستی اسم گل پسرتو میخواهی بگذاری محمد صدرا ؟


ایشالا
مامان حانیه
24 شهریور 92 13:04
سلام زهرا جون انشاالله به سلامتی زایمان کنی فقط منو یادت نره ها
نه خواهر مشکل بزاقم هم هنوز برطرف نشده دیگه خسته شدم دکتر می گه تا موقع زایمانم می مونه فقط خداکنه بعدش برطرف بشه


ایشالا که برطرف بشه عزیزم
بهاره مامان ونداد
24 شهریور 92 15:17
بعضی وقت ها خیلی فکر میکنم که یعنی خدا با این دعا از بچه هامون مواظبت میکنه یا دلواپس دل نگران ما مادرهاست که همیشه مواظب بچه هامون هر چی که هست واقعا از ته دل ازش ممنوم که همیشه برای بچه هامون چند تا فرشته نگهبان داره


چقدر قشنگ و لطیف
همه ی ما مامانا ازش ممنونیم
حسنا
24 شهریور 92 21:13
خدا را شکر که بخیر گذشت خدا یا خوت مواظب این کوچولوها باش


الهی آمین
مرجان مامان آران
25 شهریور 92 13:49
خدا رحم کرددددددد الهی شکر چیزی نشد واقعا راست میگی منم میخونم اروم میگیرم
علامه کوچولو
25 شهریور 92 16:49
با نام رضا به سینه ها گل بزنید
وز اشک به بارگاه او پل بزنید

فرمود که هر زمان گرفتار شدید
بر دامان ما دست توسل بزنید


*********************

سلام عیدتون مبارک:التماس دعا


عید شما هم مبارک دوست جون خوبم
زهرا(✿◠‿◠)
26 شهریور 92 15:39
خدایا چقد رحــــــــــــــــــــــــــــــــم می کنی به دل مامانا.... خدارو هزاران بار شکــــــــــــــــــــــــــر که به خیر گذشت
ღبارانღ
27 شهریور 92 14:42
سلام گلم...
اینقدر خوشحال شدم دیدمتتتتتتتتتتتتت... مهربونم..ممنونم...خنیشم دوباره تا بناگوشم بازه. دقیقا همین شکلی شدم که دوست داری خوبِ من...


عاشقتممممممممم
مامان حانیه
27 شهریور 92 15:35
زهرا جون خوبی کجایی چه خبر؟؟؟؟؟نکنه زایمان کردی که ازت خبری نیست بیا یه خبری از خودت بده


نه عزیزم هنوز هیچ خبری نیست مشغول کار بودم
میام پیشت
آسمان
27 شهریور 92 17:37
حس مادرانست دیگه... چه عکس خوشگلی گذاشتی اول پستت
مامان حانیه
30 شهریور 92 0:44
زهرا جونم بفرما خصوصی
زهرا(✿◠‿◠)
30 شهریور 92 15:43
زهرای عزیزم بفرما خصوصی
صبا خاله ی آیسا
4 مهر 92 17:11
خدا همیشه نگهدارش باشه خوشحالم ک به خیر گذشت
مهتاب
6 مهر 92 19:54
وای خدا چه عکس خوشگلیه همش دلم میخواد نگاهش کنم