مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

روز های زندگی من

سورپرایز عمه سارا جون

1392/9/11 11:42
نویسنده : زری مامان
671 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکسایی که عمه سارای مهربون تو نظر پست قبلی برامون فرستاده بود و کلیییییییییی سورپرایزمون کرد

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

عاشقتم ساراجونم

عکس عمه سارا و مهدیار و عمو حمید

سورپرایز عمه جون

مهدیار

مهدیار و مامان ثریا و بابا ناصر

سورپرایز عمه سارا

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

علامه كوچولو
11 آذر 92 13:40
به به! شاديهاتون هميشه مانا و برقرار
زری مامان
پاسخ
ممنون آرام جونم، ایشالا شما هم همیشه شاد باشید
مامان احسان
11 آذر 92 15:52
سلام زری جون واااااااااااااااااای من چقدر عقبم چند تا پست گذاشتیو من ندیدم .ماشالله به هر دو تا آقای گلت خدا حفظشون کنه .خدا رو شکر که خوبید و خوش ماشالله
زری مامان
پاسخ
دلم برات تنگیده بود دوست جونم
مامان الیار
11 آذر 92 17:38
http://mymoon.niniweblog.com/
مامان الیار
11 آذر 92 17:41
ببخشید خاله نظر قبلی رو اشتباهی فرستادم اگر خواستید تبادل لینک کنیم
زری مامان
پاسخ
باعث افتخاره
نیر
11 آذر 92 20:06
سلاممم عزیزان من...ممنون که بهم سرزده بودین....چه عکسهای قشنگی....حتما حتما برام دعا کنین.......محتاجم به دعاهای شما مهربونا......منم میخوام مامان بشم...میبوسمتون
زری مامان
پاسخ
با امید روزای خوب با نی نیات نیر جونم
علامه كوچولو
12 آذر 92 9:04
خصوصي
مامان الیار
12 آذر 92 13:14
سلام ممنونم عزیزم اون همه نظر واسه ما گذاشتینخیلی خوشحال شدم از اشناییتونمعنی اسم الیارو پرسیده بودین الیار یعنی دوست و یار ایل وخویشانمنم این اسم رو خیلی دوست دارم
زری مامان
پاسخ
ایشالا که نامدار باشه پسر گلت عزیزم
مامان احسان
13 آذر 92 9:38
چه جالب
مامان احسان
13 آذر 92 9:38
چه جالب
مامان احسان
13 آذر 92 9:40
نه گلم کرگدن نیست که فکر کنم اسب آبیه که میخواد مثل اون اسبه بشه
زری مامان
پاسخ
یعنی چقدر من بی سوادم
مامان انیسا
15 آذر 92 14:02
سلام عزیزم پسملیو از طرف من ببوس ما خیلی دوسش داریم
زری مامان
پاسخ
مرسی عزیزم، آدرس وب نذاشتی که بیام پیشتون
ستارگان آسمان من
19 آذر 92 1:42
قدم نو رسیده مبارک