مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

پرفسور مرندیان

1392/9/12 14:30
نویسنده : زری مامان
612 بازدید
اشتراک گذاری

پریروز مجدد محمدصدرا رو بردم پیش پرفسور مرندیان و نظر دکتر قبلی رو بهش گفتم.

و دکتر گفتن نه نیازی به سونوگرافی هست، نه آلرژی به مواد غذایی داره.

فقط و فقط فراورده های گاوی رو نباید بخورم تا نی نیم دلش خوب بشه.

حالا غیر از باد هوا می تونم یه سری چیزها رو میل کنم شکر خدا نیشخند

--دکتر از دیدن جلد دفترچه بیمه ی محمدصدرا خیلی خوششون اومد و به ابتکار بابا میثمش آفرین گفتن و خنده ی ملیحی هم فرمودن--

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان احسان
12 آذر 92 15:06
سلام عزیزم خدا رو شکر میبوسمت دل من هم برات هزارتا تنگ شده بود راستی مگه جلدش چه شکلیه
زری مامان
پاسخ
جلد دفترچه ش رو باباش با اون عکس کت شلواریه درست کرده، یه طرفش عکسه و یه طرف هم مشخصات تولد و قد و وزنش
عاطفه
12 آذر 92 15:58
خدا رو صد هزار بار شکر. حالا جلد دفترچه بیمه مگه چه شکلی بوده ؟
زری مامان
پاسخ
دفترچه ش رو با همون عکس کت شلواریش و مشخصات هنگام تولدش تولید کرده
مرجان مامان آران و باران
14 آذر 92 0:33
سلام زری جون مهربوننننننننننننننننن وای میفهمم چی میگی منم سر اران باد هوا میخوردم من دیگه نمیپرسم جلد دفترچه چه شکلیه خوندم چجوریه گوش شیطون کرررررر فکر کنم این دل دردی نیست دیگه
زری مامان
پاسخ
عزیز دلم خدا رو شکر که نی نیت دلدردی نیست ایشالا همینجوری آروم و خانوم باشه عزیزم
مهتاب
14 آذر 92 2:07
خدا رو شکر که حساسیت خیلی شدید نیست عزیزم باید به یکی از روستا ها برین و از اونجا مستقیم خودتون بگیرین کوتاهی نکن واقعا شیر تو دوران شیردهی خیلی لازمه براتون
زری مامان
پاسخ
ایشالا چشم عزیزم مرسی از این همه مهربونیت
علامه كوچولو
16 آذر 92 8:17
سلام عزيزم خداروشكر...نگفتم بعضي دكترها تا كم ميارن گير ميدن به تغذيه مادر عاقاجان عكس دفترچه رو بذار ببينيم ممنونم از احوالپرسيهات عزيزم...راستش من از سه شنبه رفتم مشهد و ديشب بر گشتم خداروشكر حالم خوبه
زری مامان
پاسخ
خدا رو شکر خدا رو شکر خوش به سعادتت عزیز دلم چشممممممم عکس رو هم می ذارم
مامان محمدصدرا
17 آذر 92 0:17
خدا رو صدهزار مرتبه شکر. واقعا جلد دفترچه ایده جالبی بود معلوم شد خواندگی هنرمندینا. یه جورایی منم دوست دارم انجامش بدم.
زری مامان
پاسخ
عزیز دلمی نظر لطفته