مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

اولین سفر

1392/9/10 13:34
نویسنده : زری مامان
875 بازدید
اشتراک گذاری

اولین تعطیلات آخر هفته ی ماه آذر محمد صدرا اولین سفرش رو به همراه خانواده تجربه کرد و خدا رو شکر مثل داداشیش خوش سفر بود.

پنج شنبه صبح چهارتایی عازم شدیم و رفتیم شمال پیش مامان ثریا و باباناصر و جای عمه سارا و عمو حمید رو یه عالمه خالی کردیم.

محمدصدرا

مهدیار جونم در حال ماهیگیری

قایق سواری به اتفاق مامان ثریا و بابا ناصر

قایق سواری

مامان ثریا و سه پسرش

زری مامان و دو پسرش

اینم مهدیار که هر جا بره یه تیکه چوب پیدا می کنه و باهاش سرگرمه

مهدیار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مریم مامان سلما
10 آذر 92 14:48
iهمیشه به گردش و مسافرت خوش باشین همیشه باهم آفرین به پسرای گل که خوش سفرن
بهاره مامان ونداد
10 آذر 92 15:00
ای جانم به این خانواده خنده رو شاد چه پسرهای خوشملی هستید شما زری جون برو خصوصی
زری مامان
پاسخ
چشم
ღبارانღ
10 آذر 92 21:41
سلام عزیز دلم... ممنونم...ان شالله تو هم همیشه خوب و خوش باشی گلم...
زری مامان
پاسخ
ممنون گلم
ღبارانღ
10 آذر 92 21:42
چه عکس های خوشگلی..خدا همیشه در کنار هم به خوبی حفظتون کنه... همیشه به سفر عزیزم...
ღبارانღ
10 آذر 92 21:42
دوست خوشگلم...
samane maman sorayya
11 آذر 92 9:45
اي جوووووووووووونم الهي خدا حافظ هردوشون باشه عزيزدلم........ ازنوشته هات احساس چكه ميكنه زري مامان......... توبهترين مامان دنيايي عشششششقم......
زری مامان
پاسخ
عزیز دلم لطف داری، مرسی که قابل دونستی و برامون یادگاری گذاشتی، دوووووووووستت دارم
samane maman sorayya
11 آذر 92 9:50
فداي خاله ثرياي مهربونم بشم با اون خنده هاش..... بهش بگو عاشششششششقشم......
عمه سارا
11 آذر 92 10:17
این هم چندتا سورپرایز واسه بهترین برادرزاده دنیا http://tinypic.com/r/2r4ofsy/5 http://tinypic.com/r/1z33t6e/5 http://tinypic.com/r/ixcf36/5 http://tinypic.com/r/2gxifl5/5
زری مامان
پاسخ
جیغغغغغغغغغغغغغ عاشقتم خیلی خوشگله مرسی عمه جونم
مهتاب
11 آذر 92 10:27
به به چشممون به جمال مادر خانومی روشن شد الهی که سایتون بالای سر این 2 تا شازده مستدام باشه و همیشه لباتون خندون و خوشبخت باشین
زری مامان
پاسخ
عزیز دلمیییییییی من که زیاد عکس دارم شاید از مهدیار هم بیشتر
خاله اسماء
11 آذر 92 12:19
ماشاا.. به پسراي خوش سفر
علامه كوچولو
11 آذر 92 13:40
بي صبرانه منتظر عكس چها نفره تونم هستيم
زری مامان
پاسخ
چشــــــــــــم
مامان مرضیه
14 آذر 92 10:02
سفر به خیر به به چه عکسایی خوشملی چه عجب زری جون ما شما روو هم زیارت کردیم امیدوارم که همیشه در کنارهم شاد باشید
زری مامان
پاسخ
مرضیه جونم من که این همه عکس دارم
زینب(عمه آرتمیس)
3 دی 92 10:38
سلام دوست خوبم,مبارک باشه,الان به طوراتفاقی دیدم که یه نی نی خوشگله دیگه هم دارین.الهی که زنده باشه راستی ببخشیدکه این تبریک باتاخیر بودآخه خیلی وقته نبودم
زری مامان
پاسخ
سلامممممممم چه عجب، ممنون عزیز دلم
مامان آیهان
4 دی 92 13:13
همیشه به گردش و شادی