مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

روز های زندگی من

جلد دفترچه بیمه

1392/9/16 10:23
نویسنده : زری مامان
609 بازدید
اشتراک گذاری

اینم جلد دفترچه بیمه ی گل پسرا که بابا میثم درست کردن البته قابل ذکره که به زمینه ی کاری بابایی مربوط میشه و اختراع بابا محسوب نمی شهنیشخند

عذر می خوام که همه رو کنجکاو کردم و جای سوال ایجاد کردم خجالت

جلد دفترچه ی پسرا

جلد دفترچه ی پسرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

عقیق
16 آذر 92 10:28
سلام عزیزم،خیلی اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم و البته از این بابت خوشحالم.وبلاگ خوبی دارین.خوشحال میشم به ما سری بزنید.
زری مامان
پاسخ
چشم خدمت می رسیم
نازنین بانو
16 آذر 92 10:30
ماشالهههههههه به این گل پسر انشاله هیییییچ وقت از دفترچه بیمش استفاده نکنه و همیشه سلامت باشه
زری مامان
پاسخ
ممنون عزیزم، ایشالا شرکت بیمه هم از پول بیمه ی ما خیر نبینه دوست جونم کاش آدرس وب می ذاشتی میامدیم پیشتون
علامه كوچولو
16 آذر 92 10:34
سلام خيلي جالب شده ها...مخصوصا قسمت اطلاعات تولد من هر سري ميبردمش دكتر اول از همه اطلاعات تولدش رو ميخواست و كلي وقت ميگرفت اينطوري خيلي خيلي راحته هم كار پزشك هم مامانها حالا چه عكسي هم براي محمد صدرا گذاشتينفكر كنم تا بزرگسالي نياز به تعويض نداشته باشه
زری مامان
پاسخ
مرسی عزیزم، آره اتفاقا بابا میثم هم همین فکر رو کرد که مشخصاتش رو درج کرد احتمالاً عکسش رو هم با این فکر گذاشته که تا بزرگ شدنش نیازی به عوض کردن جلد دفترچه ش نباشه و صرفه جویی بشه
مریم
17 آذر 92 20:06
ببخشید شما جزوه دوستایه لینک شدمون بودین ولی ادرس و اشتباه وارد کرده بودم نمیتونستم بهتون شر بزنم...الان که تونستم یام خیلی خوشحالم................. مهدیار گل و محمد صدرا جون و از طرف منو پرنیا ببوسید
زری مامان
پاسخ
منم خوشحالم که شما پیشمون اومدید،ممنونم دوست خوبم
مامان مرضیه
17 آذر 92 22:41
به به به این بابای خوش سلیقه انشاالله که فقط گروه وینامین ها توی دفاترشون ثبت بشه
زری مامان
پاسخ
عااااشقتم
ღبارانღ
22 آذر 92 11:00
سلام... من این پستت را ندیده بودم... ممی بینم که از هنر نمایی زهرا جونم هم استفاده شده.. دستشون درد نکنه..
ღبارانღ
22 آذر 92 11:00
واییییییییییییی زهرا این عکس مهدیار هم هست...قربونت بروم خوشگلم.... بسیییییییییییییییییییی خوشحال شدم... اول بالایی را فقط دیدم...
زری مامان
پاسخ
خدا نکنه
ستارگان آسمان من
27 آذر 92 12:48