مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

تولد زری مامان

1392/9/16 14:04
نویسنده : زری مامان
2,471 بازدید
اشتراک گذاری

سیزده آذر سالگرد تولدم بود و بهونه شد تا دوباره دور هم جمع بشیم و جشنی بگیریم.

امسال دو تا تولد داشتم که تولد اول رو خونه ی مامان شعله گرفتیم و تولد بعدی رو خونه ی خودمون به اتفاق دو خانواده.

مامان ثریا و بابا ناصر با عمه و عمو حمید از تبریز برگشتن و با همه خستگیشون لطف کردن و اومدن تولدمقلب.

 

این کیک تولد اولمه تو خونه ی مامان وبابام( هیچ کدوم کیکام روش شمع عدد نبود، عمراً بدونید چند سالم شد، خودم هم محاسبه نکردم و نمی خوام بکنم ناراحت)

کیک تولد

 

تولد اولی

این عکسا هم تولد دومی تو خونه ی خودمون

کادوی بابا میثم

کادوی بابا میثم

تولد

تولد

تولد

تولد

گل پسرم

گل پسرم

عکس دسته جمعی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان الیار
16 آذر 92 14:59
مبارکه مبارکه تولدت مبارکه عزیزمکلی گل و بوس برا دوست وبلاگیم
زری مامان
پاسخ
مرسی مهربونم
عقیق
16 آذر 92 16:21
سلام تولدت مبارک،صد و بیست ساله شی.(البته حدودا میشه سنتونو حدس زد ) ماشاءالله چه پسرای نازی داری،خدا حفظشون کنه. دوست عزیز! با افتخار تمام در ردیف دوستان خوب ما قرار گرفتین.
زری مامان
پاسخ
نهههههههه یعنی همه فهمیدن ما هم شما رو لینک می کنیم با افتخارررررررر
علامه کوچولو
16 آذر 92 16:32
سلام به به تولدت مبارک انشاءالله 120 سالگیت ولی من که میدونم چند ساله شدیاز پارسال یادمهچقدر روی 30 منهای...حساس بودی و دوست داشتی 20 به اضافه....نوشته بشه یادته؟ میگم خوش به حالت حتی پارسال هم دو تا تولد داشتی اوووووووووی اینجا رو ببین عکس چهر نفره شونه الااااااااهی همیشه سالم و سر زنده باشین
زری مامان
پاسخ
مرسی آرام جونم ای بابا ماشالا چه حافظه ای یعنی الان همه یادشونه من چند سالم شده
مامانی تنها
16 آذر 92 19:31
مبارررررررررررررررررررررررررک مبارککککککککککککککه تولدت مبارکککککککککک انشالله تنت سالم و سایت بالا سر کوچولوهات باشه
زری مامان
پاسخ
مرسی عزیز دلممممم
مرجان مامان آران و باران
16 آذر 92 23:00
سلام عزیزممممم تولدت مبارک ایشالا به سلامتی عزیز دلممممممممم همیشه خوش باشید و جمع خانوادگیتون گرم و صمیمی
زری مامان
پاسخ
مرسی مرجان مهربونم ایشالا شما هم همیشه شاد و خوش باشین
مامان احسان
17 آذر 92 14:12
سلام زری جون شرمنده که دیر اومدم ولی با چهار روز تاخیر تولدت مبارک دوست خوبم امیدوارم سالیان سال سالم و سلامت سایت رو سر خانواده پر مهرت باشه میبوسمت عزیزم
زری مامان
پاسخ
مرسی عزیزم دوستت دارم
مریم
17 آذر 92 19:59
تولدتون مبارک.......ایشالله جشن تولد120 سالگی تو و بنویسیدتو وبلاگ مهدیارجوووووووون..... عکساتون عالیه...مخص.صا عکس 4 نفرتون...همیشه شاد باشید....
زری مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
ღبارانღ
17 آذر 92 20:34
سلام...تولدت باز هم مبارک عزیزم... ان شالله همیشه به شادی در کنار هم... میخوای من بگم چند سالته؟هنوز کوچولویی نترس...
زری مامان
پاسخ
مرسی عزیز مهربونم نههههههههه نگی هاااااااااا
ღبارانღ
17 آذر 92 20:34
دست همه گی درد نکنه...
مامان مرضیه
17 آذر 92 22:44
می گویند آغاز نو شدن و تازه شدن بهار است اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دیگر است عزیزم تولد مبارک داری تولد منو شما باه دو روز تفاوت داره
زری مامان
پاسخ
مرسی گل مهربونآره عزیزم نظرم برات گذاشته بودم، ثبت نشده؟؟؟
مهتاب
18 آذر 92 0:46
قشنگ شدی گل شدی .شدی مثل عروسک عزیز من گل من تولدت مبارک ببخشید ولدتو با کلی تاخیر بهت تبریک گفتم ایشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
زری مامان
پاسخ
باید میگفتی تپل شدی گل شدی.... مرسیییی مهتاب مهربونم
samane maman sorayya
18 آذر 92 8:30
تبريك دست خالي مرا با سخاوت بي حدت بپذير.......... تولدت مبارك نازنينم...........................
زری مامان
پاسخ
عزیز دلمیییییییی مرسی که قابل میدونی و به ما سر میزنی
آسمان
19 آذر 92 10:22
تولدت مبارک خانوم گل
زری مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
نیر
23 آذر 92 19:42
چه قیافه ی دوستداشتی داری....تولدت مبارک عزیزم...
زری مامان
پاسخ
لطف داری مهربونم مرسیییییییییی
مریم مامان سلما
28 آذر 92 22:11
زری عزیزم تولدت مبارک الهی 120 ساله بشی
مریم مامان سلما
28 آذر 92 22:13
ببخشید این روزا همش از تهران مهمون خودمم خیلی دلم براتون تنگ میشه ولی واقعا وقت نمیشه مهمون ها پشت سر هم میان
زری مامان
پاسخ
عزیزم ایشالا که همیشه شاد باشی