مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

روز های زندگی من

خانواده ی ما در آینده

1392/9/16 14:19
نویسنده : زری مامان
616 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اینم پوستر جدیدیه که به منظور هشدار کاهش جمعیت در سطح شهر نصب شده و دیروز میثم تو سایت رجا نیوز نشونم داد و گفت عکس خانواده ما در چند سال آینده ست ایشالا خخخخخخخخخخخخخخنده

*************************************************************

تو این عکس دومی منم هستم نیشخند تو عکس اول موندم خونه و بچه کوچولوها رو نگه داشتم و بابامیثم بچه های بزرگتر رو برده گردشقهقهه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان الیار
16 آذر 92 14:49
سلام عزیزم بااین عکسا کاملا موافقم خوب شما تو عکس اولی می بینی عکس میندازن نی نی کوچولو رو بر می داشتی مییاوردی تا تو هر دو عکس باشی خوبمیبوسم نی نی گل رو
عقیق
16 آذر 92 16:24
دقیقا با همچین خانواده ای موافقم البته عکس اول به نظرم ناقصه(مامان بنده خدا رو با خودشون نیاوردن تفریح
زری مامان
پاسخ
خدا رو شکر همه موافقن دیگه تقسیم وظایف کردیم دیگه خواهر عیالواریه دیگه نمی شه هر روز هر روز منم باهاشون برم دفعه بعد من می رم بابا میثم بچه کوچیکا رو نگه می داره
علامه کوچولو
16 آذر 92 16:37
کلا این دوتا عکسو حال کردی؟!تبلیغ خانواده شماست توو رسانه ها این عکسها خیلی جنجال کرده توو عکس اولی که مامان خانواده رفته سرکار و بابا بچه هارو برده گردش اونم با سه تا پسر و یه دختر توو عکس دومیه که دلش سوخته و مادر خانواده رو هم بردن باز هم سه تا پسر و یه دختر!!!! اصلا زری جون دور از جون شما پسر دوست بودن و علاقه کمرنگ به دختر داشتن کلا توو رگ و ریشه بعضی از ایرانیها خیلی افراط گونه ست و حتی توو تبلیغ هاشونم نمایانه خب اگه میخواهین تیلیغ کنید درست و حسابی و روانشناسانه انجام بدین اگه قراره 4 تا بچه رو نقاشی کنین چه اشکالی داغره دو تا دختر باشه دوتا پسر؟یا اگه عکس اولی پسرها بیشترن توو دومی دخترها بیشتر باشن؟ مگه دروغ میگم زری جون؟
زری مامان
پاسخ
راست می گی من دقت به این موضوع نکرده بودم! حالا توجیهشون چی بوده؟ ببین یه عکس خانوادگی ما چه جنجالی به پا کرده بابا نصف بچه ها خونه موندن اینا همشون نیستن
مرجان مامان آران و باران
16 آذر 92 23:14
سلام عزیزم یه سواللللل والا من یادمه ولی باز دو دلم اران زیر 15 روز بود فهمیدم دل دردیه الانم باران 10 روزشه بعضی وقتا به خودش میپیچه منم چیزای نفاخ خیلی خوردم ولی خوب مثل اران نیست دلش خدارو شکر میخواستم بدونم کی محمد صدرا رو فهمبدین دل دردیه چند روزش بود بب7شیدا سر اران چشمم ترسیده نمیدونم اینم اونجوربه یا نه بهتره
زری مامان
پاسخ
ایشالا که اینطوری نیست الان میام پیشت
مامان احسان
17 آذر 92 14:13
مامان مرضیه
17 آذر 92 22:49
زیبا بود اما جمع بدون مامان حال نمی ده ها اما اینقدر زیاد هم زیادی شلوغه ها حالا با همین دوتا سرگم باش تا خستگیت دربره گلم
زری مامان
پاسخ
نه بابا خوش می گذره ایشالا قسمت شما هم بشه خواهر جان
خاله اسماء
18 آذر 92 14:30
ايشالا
آسمان
19 آذر 92 10:21
پس دست بکار شیم!
زری مامان
پاسخ
ایشالاااااااااااااا
مرجان مامان آران و باران
19 آذر 92 13:09
دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمههههههههههه راستی مهدیار کپپپپپپی خوده هااااااااااااااا ماشالااا خیلی نازه و خوشگلللل اران که به ما نرفته این یکی هم چشمم اب نمیخوره به من بره
زری مامان
پاسخ
منم عااااشقتم آره مهدیار خیلی شبیه خودمه ولی محمدصدرا خیلیییییییی شبیه بابا میثمشه ولی فک کنم باران شبیه خودت بشه خیلی دوستش دارم
ღبارانღ
19 آذر 92 16:47
سلام خوبی؟ حالم بهم میخوره از این حرفها...وقتیی شاهد یعضی چیزها هستم که تا جای من نباشی باور نمیکنی... دور از جونتون ببخشید ولی 4 تا ادم حسابی قربونت بروم مثل شماها که بچه هاشون را زیاد نمیکنند یه مشت ادم بیکار هی نسل معاویه زیاد میکنند...یکی نیست بگه ادم عاقل نسل زیاد باشه و هیچی نباشه چکار کنیم... برات یه عکس می فرستم در جواب این پوستر کشیده شده..مشت کوبنده...
زری مامان
پاسخ
خیلی عکس گریه داری بود خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم الهییییییی بگردمما فقط جهت شوخی میگیم ولی واقعاً هستن عده ای که ذره ای به فکر آینده ی بچه هاشون نیستن و فقط وفقط نسل زیاد می کنن. یکی نیست بگه این چه فرهنگ سازی یه، مثلا با دو تا پوستر همه ی مشکلات پیش رو حل می شه و امکانات فول می شه و همه به خوبی و خوشی با کلی بچه زندگی می کنن.
ღبارانღ
19 آذر 92 16:47
تو همان قایق خلوته باش....
ღبارانღ
19 آذر 92 16:48
زهرا توجه داری که بچه پسر هم فقط زیاد کنیما...دختر نه...
ღبارانღ
19 آذر 92 16:49
ممنون از دعاهای خوبت... نازنینانم را ببوسشون...
صبـــــا خاله ی آیســـا
19 آذر 92 23:20
azizam khososi
مادر امیرین
21 آذر 92 15:17
یعنی واقعا شما یه همچین کاری رو میکنین؟11 بابا احسن به این همه حوصله...
زری مامان
پاسخ
نه مامانی، فقط در حد شوخیه
مادر امیرین
22 آذر 92 10:43
آز آشناییتون خوشحال شدم و با کمال میل لینک شدید.. خوش اومدین به جمع دوستان.
زری مامان
پاسخ
ما هم با کمال افتخار لینکتون کردیم
مریم
26 آذر 92 15:02
فوق العاده ست
مریم مامان سلما
8 دی 92 11:44
عالیییییییییییییییییییی بود ولی گئل نخوری دوستم
زری مامان
پاسخ
سعیم رو می کنم
مامان متین جون
11 دی 92 17:22
خیلی باحالهخداحفظشون کنه عشیشم پیش ماهم بیالینک تو لینک شیم
زری مامان
پاسخ
خدمت می رسم عزیزم