مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

روز های زندگی من

تولد پنج سالگی رئیس کوچولو

1392/10/22 0:09
نویسنده : زری مامان
3,478 بازدید
اشتراک گذاری

 totalgifs.com aniversario gif gif 82.giftotalgifs.com aniversario gif gif 34.giftotalgifs.com aniversario gif gif 82.gif

عزیز دل مامان پنج ساله شد.هورا

امسال ذوق عجیبی داشت و لحظه شماری می کرد تا روز تولدش بشه و چون روز تولدش با شهادت امام حسن عسگری هم زمان شده بود یه روز زودتر جشنش رو برگزار کردیم.

از روز قبلش پسرک زیرکم گفت کسی که تولدش باشه اون روز رئیسه منم هم روز جشنم رئیسم هم روز تولدم. و این ماجرای رئیس و مرئوسی همچنان ادامه داره.

جشن تولد گل پسرم یه جشن کوچولو بود با حضور عزیزانمون و شکر خدا که امسال هم به خوبی و خوشی و سلامتی همه در کنار هم بودیم. نعمتی که با هیچ چیز حاضر نیستم عوضش کنم.

 

 

 

تولد پنج سالگی

تولد پنج سالگی

اینم کیک تولد گل پسرم که دست خودش هم در حال ناخنک زدن به کیک ثبت شده نیشخند

کیک تولد

تولد پنج سالگی

مهدیار در حال رقص چاقو با آهنگ پری باخ

رقص چاقو

قربون اون ذوقت بشمممممممم

مهدیار ذوق زده

مهدیار در کنار کادوهاش

که از همه بیشتر از کادوی دایی جونش خوشش اومده بود و یواشکی به دایی جوادش گفته بود دادا کادوی شما بهترین کادوی من بود ولی من مجبورم به همه بگم کادوهاشون عالی بود که دلشون نگیره

مهدیار و کادوهاش

شام تولد

این دو تا ژله رو هم بابا ناصر نازنین و با سلیقه زحمتش رو کشیدن که من به خاطر آلرژی صدرا جونم نتونستم ازش بخورم حتی کیک هم نخوردم نگرانیعنی یه همچین مادر با گذشتی هستم من که از این همه خوراکی خوش مزه گذشتم از خود راضی

ژله دریا

ژله میوه ها

عکس دسته جمعی همیشگی مون که ایشالا هر سال به تعدادمون افزوده بشه و همه همینجوری لبخند بر لب باشن و سالم

دسته جمعی

دسته جمعی

موقع عکس انداختن ساعت از ده گذشته بود و صدرا جون من ساعت خوابش بود، به زود بیدار نگهش داشته بودم که عکس بندازه و تو این عکسا گیج خوابه

خانواده چهار نفره ی ما

داداشی خوابالو برای اولین بار تو جشن تولد داداش بزرگش

داداشی تو جشن تولد مهدیار

قربون این تیپت بشمممممممم من که اینقدر به قول خودت عاااااشق این لباست شدی و شدیداً حساسی که به غیر از جناب سروان چیزی بهت نگن

چند روز پیش توی مهد این لباس رو مهدیار پوشید و بعد که اومد خونه گفت هیچ کس بهم نگفت چقدر لباست خوشگله فقط خاله گفت چه لباسی پوشیدی مهدیار، نگفت چه لباس خوشگلی پوشیدی تازه فرداد(دوست صمیمی مهدیار) بهم گفت جناب سرهنگ، منم دستش رو که صبحش آزمایش خون داده بود پیچوندم گفتم من جناب سروانم نه جناب سرهنگ

کماندو کوچولو

کماندو کوچولو

عمو حمید من یه دنیااا شرمنده ام

از دست این برادر زاده و عمه چی بگم خجالت

کماندو و عمو حمید

کماندو و عمو حمید

 

پی نوشت: از همه ی دوستای نازنینم که تولد مهدیار رو قبل از گذاشتن این پست تبریک گفتن یه دنیا ممنونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

عاطفه
22 دی 92 1:42
قند عسل من تولدت مبارک و دست مامانی و بقیه درد نکنه که انقدر زحمت کشیدند. ایشالله 120 ساله شدنت و در کنار خانواده و در سلامتی و خوشبختی جشن بگیری جناب سرهنگ.
زری مامان
پاسخ
عاشقتممممممممم مرسی عاطفه جونم
عاطفه
22 دی 92 1:43
زری جونم من دیروز از مشهد اومدم. فقط خواستم بدونی که حتی یک لحظه هم از جلوی چشمم کنار نرفتی ، هم خودت و هم خانواده ی مثل ماهت و خیلی خیلی دعا کردم. میبوسمتون
زری مامان
پاسخ
خوش به سعادتت عزیزم مرسییی که به یادمون بودی ایشالا خدا حافظ همه ی عزیزانت باشه
عاطفه
22 دی 92 1:46
جناب سروان اشتباه لپی من و ببخشید تروخدا
زری مامان
پاسخ
مواظب دستت باش
مامان احسان
22 دی 92 10:10
سلام عزیزای خاله .تولدت مبارک مهدیار جونم .امیدوارم همیشه جمع خانوادگیتون گرم و پر مهر باشه
زری مامان
پاسخ
ممنون عزیز دلم
عمه سارا
22 دی 92 14:45
قربونت برم که چشمات به معنای واقعی گرد بودو هیچ سالی اینقدر برق نداشت. فدای اون استعدادت بشم که بعد از دوسال هنوز دوتا حرکت ترکی که یاد گرفتی رو فراموش نکردی. به قول بابات عالی رقصیدی عالی. مثل همیشه هم غذاهای مامانت بی نظیرو محشربود.بابا ناصر هم که همیشه گل میکاره. نوکرتیم بابا و اما در مورد عکس دسته جمعی که قراره به جمعیتش افزوده بشه.منظور مامان زهرا؟ یه کم تودار باش. دیگه همه شناختنت. می دونن منظورت نه عمه سارا بوده نه خاله اسما. یعنی خودشون قبل از گل دخمل شما جراتشو ندارن قربونش برم جینگیلی که همیشه خوابه. شلمن خان تازگیا به ساعت غذاش هم اهمیتی نمی ده.عاشقتم در مورد عکس آخر هم مهدیار جونم اصلا نگران اسیری که گرفتی نباش. خداییش خیلی اسیر خوب و به راهیه. مرسی عمه. عاشقتم
زری مامان
پاسخ
مرسی سارا جونم، نگاهت زیباست ما هم عااااااااشقتیم باباناصر نازنین حدست کاملاً درست بود عزیز دلمم شلمن خان رو هم که دیگه نگووووووو فقط مثل داداشیش می گه باهام بازی کنید وگرنه جیغغغغغغغ خدا الهی این عمو حمید نمونه و بی نظیر رو حفظ کنه و بهش یه آیلار خوب و خوشگل عطا کنه
مامان الیار
22 دی 92 15:41
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه تولدت کلی مبارکه خیلی عکسای خوشگلی شدن دست مامانی هم درد نکنه بابت زحماتی ک کشیدن لباستم خیلی قشنگه جناب سرهنگوای ببخشید جناب سروان ایشالله 120 ساله شه گلم کلی میبوسم نی نی های ناز رو
زری مامان
پاسخ
ممنون عزیز دلم ایشالا تولد الیار جونم جناب سرهنگ هم سلام ویژه می رسونه
مرجان مامان آران و باران
22 دی 92 19:18
تولدت مبارک عزیز دلمممممممممممممممم قربونت برمم همیشه بخندییییییییییییییییی پسر خوشگلممممممممم قربون زری جون خوشگل مهربونم که من عاشق چهره زیبا و مهربونو معصومش که هر چی بگم کم گفتممممممممممممممممم ایشالا جمع خانوادگیتونم همیشه خوش و پایدار باشه فدات شممم سایه مامان و بابا بالای سر کوچولوهای خوشگل باشه ایشالا
زری مامان
پاسخ
عزیز دلمممممم مامانی پر مشفله و مهربون من مرسی که با همه ی مشغله ها بازم بهمون سر می زنی و به یادمونی عااااشقتم مامان خوشگل ممنون ایشالا شما و بابا سامان هم همیشه سایه ی پر مهرتون روی سر گلای خوشگلتون باشه
ღبارانღ
22 دی 92 19:49
سلام... من زودتر از همه تبریک گفتما... بعضی ها بدانند. خوبی؟ بروم بخونمش
زری مامان
پاسخ
شما که تاج سری
ღبارانღ
22 دی 92 19:54
ان شالله همیشه سالم و در کنار هم به خوبی باشید نازنینم...
زری مامان
پاسخ
من فداااات
ღبارانღ
22 دی 92 19:55
چه کیک خوشلگلی...عزیز دل خاله.ان شالله 120 ساله بشی...
زری مامان
پاسخ
ایشالا که همیشه سلامت باشی و سایه ی مامان بابای گلت روی سرت باشه
ღبارانღ
22 دی 92 19:56
دست همه دردنکنه.. دست زهرا جونم هم درد نکنه که این جمع را در کنار هم جمع کرده...
زری مامان
پاسخ
انجام وظیفه بوده
ღبارانღ
22 دی 92 19:58
آفرین به بابا ناصر..مرحبا دارند... نوش جونشون..میز شام هم که عالی...
زری مامان
پاسخ
نظر لطفته عزیزمممممم میز شام هم که چیزی نداشت غیر ژله ی بابا ناصر نیت فقط دور هم بودن بود و شاد کردن مهدیار
ღبارانღ
22 دی 92 19:59
ای جانم...ان شالله..همیشه در کنار هم لبخند به لب...از ته دل...ازعمق وجود...
زری مامان
پاسخ
باورت می شه امشب داشتم فکر می کردم دلم برای دعاهای خوشگلت یه ریزه شده
ღبارانღ
22 دی 92 19:59
دوست خوشگل خودم...اون طور که گفتی نشده...گروه سروده را یادته.خوشگلمی...
زری مامان
پاسخ
چرا دقیقاً همونم که گفتم
ღبارانღ
22 دی 92 20:01
عزیزم...چقدر لباست خوشگله...من حتی پالتو نازی را هم می گم...ببین چقدر معلم خوبی هستمبیا شاگرد خودم بشو.
زری مامان
پاسخ
پالتوی نازی رو عشقه یعنی لباس مهدیار به اندازه ی پالتوی نازی خوشگل هست؟
مامان مهنا
22 دی 92 22:08
ایول تولدش مبارک
زری مامان
پاسخ
ایول به خودت
مامان مهنا
22 دی 92 22:09
ای جونم چ عکسایی چ کیکی
عقیق
23 دی 92 1:17
سلام عزیزم تولد پسر خوشگلت مبارکان شاءالله جشن عروسیش،جشن فارغ التحصیلیش،جشن تولد نوه نتیجه ها... کیکشم خیلی خوشگله ژله هاتونم خیلی خوشگلن(واقعا کار یه مَرده؟!!!!!!!!!!) لباسای پسرمونم خیلی قشنگه.چقدرم بهش میاد عکسای خونوادگیتون از همه قشنگ تره،ان شاءالله که همیشه همیشه همیشه کانون خونواده تون همینجور گرم و صمیمی بمونه
زری مامان
پاسخ
ممنون عزیزم خودت قشنگی و نگاهت زیباست آره واقعاً کار پدرشوهر با سلیقمه مرسی عزیزمممممممممم
خاله اسماء
23 دی 92 11:47
تولد تولد تولدت مبارك .... مبارك مبارك تولدت مبارك ....
ستارگان آسمان من
23 دی 92 12:24
تولد پسر نازنینت مباررررکککک....مهدیار هم مثل من دی ماهیه عکس خانوادگی هم خیلی قشنگ بوددد...چقدر کیکش جدید بود
زری مامان
پاسخ
فدااات دی ماهی هستی مرسی عزیزم
مریم مامان سلما
23 دی 92 16:27
عزیزم تولدت مبارک تولد 120 سالگیت مثل همیشه همه چی با سلیقه عالی بود ببخشید من دیر اومدم سلما این چند وقته خیلی مریض بود دارو اشتباه هم بهش داده بودن شانس آوردم ندادم بخوره خدا رحم کرد باز ببخشید دیر تبریگک گفتم صورت هر دو گل پسرمونو میبوسم
زری مامان
پاسخ
من عااااااااااشق خودت و سفید برفیتم هر وقت بیای در این خونه به روت بازه
ستارگان آسمان من
24 دی 92 0:32
خصوصی بود
ستارگان آسمان من
24 دی 92 0:32
منم رمز ندارم اگه میشه برام بزار
زری مامان
پاسخ
به روی چشمممممممم
مامان مرضیه
24 دی 92 21:02
خاله قربونت بره مهدیار جونم انشاالله که همیشه سلامت باشی و در کنار خانواده مهربونت شادی ها رو جشن بگیرین تولد مبارک گلم شرمنده که ما دیر به دیر آپ می شیم تبریک با تاخیر ما رو بپذیر بذار به حساب تنبلی و بی حوصلگی خاله جبران کنیم
زری مامان
پاسخ
ممنون مرضیه جونم ایشالا تولد نی نی جدید عزیزم تنبلی نیست شما الان شرایطت خاصه
مهتاب
25 دی 92 11:59
وای خدای من اینجا رو ببین چه عکسای خوشگلی فدای این پسر ناز اقا مهدیار گل تولدت مبارک ببخشید که دیره به خدا درگیر امتحاناتم بودم ماشالا تو عکسا خیلی خوش تیپی ها
زری مامان
پاسخ
فدای تو امتحانا رو خوب دادی شکر خدا؟ مرسییییی مهتاب جونم
نیر
30 دی 92 14:41
سلام زری جون...وااای کیف کردم از دیدن عکسه..تولدت مبارک مهدیار نازنین..انشالله دامادیشو ببینی زری جونم...صدرا جون چقدر شبیه باباشه...خدا حفظش کنه.. راستی زری جون اینماه قراره جنینهامو انتقال بدن وقراره منم مامان بشم..توروخدا یه دعای مخصوص برام بکنین..دعا کنین برام بمونن خیلی دوست دارم پرستار فرشته هام بشم...
زری مامان
پاسخ
خیره ایشالا عزیز دلم از صمیم دل آرزو می کنم که اینبار همه چی خوب پیش بره و مامان بشی دوست خوبم
مادر اميرين
2 بهمن 92 9:27
سلام عزيزم تولد گل پسري رو تبريك ميگم هديه هاشم مباركش باشه پسرا عاشق شخصيتهاي درنگ هستن ببوسشون
مامان ماهان
4 بهمن 92 12:57
عزیز دلم الهی فدات بشم خاله رو ببخش تولدت مبارکه الهی الهی هزار ساله بشی دردت بجونم
مامان مهنا
6 بهمن 92 1:39
بهاره مامان ونداد
6 بهمن 92 16:21
تولدت مبارک گل پسر انشالله تولد محمد صدرا رو هم با شادی و در جمع خانواده خوبتون بگیرید دوست گلم
زری مامان
پاسخ
ممنون بهاره جونم
آسمان
7 بهمن 92 14:25
تولدش مبارک امسال بهترین هدیه تولدش قطعا ورود داداش کوچولوش بوده 2 تا عکس آخر خیلی بامزه اس
زری مامان
پاسخ
ممنون عزیزم قطعا همینطوره نظر لطفته
عاطفه
8 بهمن 92 0:04
کجایی پس ؟
زری مامان
پاسخ
بعدا بهت می گم باشه ؟
شقایق مامان آرشا
14 بهمن 92 10:52
تولدت مبارک 120 ساله شی چه خوب زری چون شمارا هم دیدم همیشه شاد باشین
مرجان مامان آران و باران
15 بهمن 92 10:10
کجایی زری جوننننننن دلم تگولیده چیزی که نشدهههه ایشالا
زری مامان
پاسخ
هر چی بود به خیر گذشت عزیزم به زودی هستیم در خدمتتون مهربونم
مریم
15 بهمن 92 20:47
__________________________________________$ ___________$$$$$_________________________$$ ________$$$$$$$$$$$______________________$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$____________________$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$____________________$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__________________$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________________$$ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__________________$ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________________$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_____ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$__$____ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$__$$_______ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$______$_______ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$___________$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$__$$$$$___$____ _____$$$$$$$$$$$$$$_$$$$_____$_____$_$_____ _______$$$$$$$$$$__$$$$$____$______$_$_____ _________$$$$$$___$$$$$$____$_______$_$_$$$ __________________$$$$$$____$___$$$$$_$$$$$ __________________$$$$$$$____$_$$$$$$__$$$$ __________________$$$$$$$$___$__$$$$$__$$$$ ___________________$$$$$$$____$$$$$$$$$$$$$ ___________________$$$$$$$$____$$$$_$$$$$$$ ___________________$$$$$$$$____$___$$$$$$$$ ___________________$$$$$___$$_$$__$$$$$$$$$ ___________________$_________$____$$$$$$$$$ __________________$_______________$$$$$$$$$ __________________$_________$$______$$$$$$$ __________________$________$$_______$$$$$$_ ___________________$______$__$_____________ ___________________$__________$___________$ ____________________$__________$$______$$$$ _____________________$$__________$$$$$$$$$_ ______________________$______$_____$$$$____ ________________________$$$$$$$$____$__$___ ___________________________$$$$$$____$$$$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$______$ ___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ ________________$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$_______________$$$$$$$ _______________$$$$$___________________$$$$ ________________$$$____________________$$$$ ________________$$$___$$$$_____$$$________$ _________________$___$$$$$$___$$$$$________ _________________$___$$$$$$__$$$$$$________ ________________$___$$$$$$__$$$$$$$________ ________________$___$$$$$$__$$$$$$$________ ________________$____$$$$___$$$$$$$________ ________________$____$$$____$$$$$$_________ _________________$___________$$$$__________ _________________$_________________________ _________________$_________________________ _________________$_________________________ تولد تولدت مبارک رییس کوچولو..... ببخشید با تاخیر تبریک گفتم.... منم اپم... منتظرتون هستم....
زری مامان
پاسخ
میرسیم خدمتتون
مریم
15 بهمن 92 20:49
الان دیدم ادامه مطلب دارین و رفتم دیدم.... عالی بود عکساتون.... امیدوارم همیشه لب تون پر از خنده و دلتون شاد باشه....
زری مامان
پاسخ
ممنون مریم جان
زهرا و زکریا
17 بهمن 92 13:44
سلام مهدیار جان میدونم خیلی دیر شده ولی تولدت مبارک عزیزم چقدر عکسهات چقشنگ بود جناب سروان کوچولو
زری مامان
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مهتاب
19 بهمن 92 12:44
زری جونم کجایی ؟ حالت خوبه ؟ روبه رشدی؟
زری مامان
پاسخ
اومدم مهتاب جونم رو به راه هم شدم شکر خدا
مریم
13 اسفند 92 22:20
________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$____________ سلام دوسته گلم.... اپ کردم.....منتظرتون هستم
زری مامان
پاسخ
چشم در اولین فرصت می رسم خدمتتون