مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

روز های زندگی من

مهمانی خدا

1393/4/19 1:03
نویسنده : زری مامان
738 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از سالـــــها ،

مهمان خدا شدن و سحری خوردن و روزه گرفتن و گوش دادن به دعای ربنا عجیب می چسبد.

 ساعت های آخر مانده به افطار هر شب عذاب وجدان عجیبی یقه ام را می چسبد و درست بعد از شنیدن صدای اذان و خوردن دو سه لیوان آب دست از سرم برمی دارد.

نمی دانم درست و غلطش را، فقط اینکه حس می کنم باید روزه ام را بگیرم.

نازنین مادر حلالم کن اگر اشتباه می کنم.

================================

پی نوشت: از دکتر محمدصدرا که پرسیدم می تونم روزه بگیرم یا نه عصبانی شد و وقتی که چهره ی متعجبم رو دید گفت اگه روزه بگیری ایشالا خدا بزنه به کمرت تعجب ملت کلاً اعصاب ندارن انگار. حالا منم از اون روز منتظرم تا بخوره به کمرم غمگین.

پسندها (2)

نظرات (10)

عاطفه
19 تیر 93 15:23
حال انقدرم نترس. یه چیزی بذار رو کمرت با خیال راحت بشین ولی زری جون بنیه خودتم بسنج. اگه محمد صدرای نازنینم کمکی میخوره که هیچی ولی اگه نه یه ذره بیشتر فکر کن. البته نصفش که رت . واسه بقیه اش. در آخر هم همون کاری و به نظر من بکن که حس ات میگه. کم پیش میاد احساس آدم دچار اشتباه بشه. من رو هم خیلی دعا کن. میدونم که دعات خیــــلی اثر داره نماز روزه هاتونم قبول باشه
زری مامان
پاسخ
چشم عزیزم، از وقتی آقای دکتر افاضات فرمودن یکی درمیون میگیرم نه بابا دیگه حسم هم کار نمی کنه عزیز مهربونم تو هم منو خیلی دعا کن
مامان احسان
21 تیر 93 9:48
سلام زری جون مراقب خودت باش شیرت خشک نشه
زری مامان
پاسخ
سلام گلم چشمممممم
مامان رها
22 تیر 93 14:36
سلام عزیزم ایشالا قبول باشه.التماس دعا
زری مامان
پاسخ
به به هدی جونمممم سلام از شما هم قبول باشه
مامان محمدصدرا
23 تیر 93 0:51
الهههههههههههههههی قبول باشه مامانی لطفا ما رو هم دعا کن خانومی
زری مامان
پاسخ
شما هم ما رو دعا کنید عزیزم
ღبارانღ
27 تیر 93 13:12
سلام عزیزم... ممنون از مهربونی هات... فکر کنم ثبت نشده است... دوباره امدم..
زری مامان
پاسخ
سلام باران جونم مرسی که برامون وقت می ذاری عزیزم
ღبارانღ
27 تیر 93 13:13
نماز روزه هات قبول باشه گلم... من را هم دعاکن که بی اندازه نگاه مهربان خدا هستم... دعای ربنا با صدای استاد شجریان....
زری مامان
پاسخ
از شما هم قبول باشه عزیزم تو هم خیلی ما رو دعا کن اصلا ماه رمضان باشه و وقت افطار و دعای ربنای شجریان نباشه نمی شه
ღبارانღ
27 تیر 93 13:15
اون چیزی که حس می کنی درسته... مطمئن باش... من نظرم اینه که هر کسی بهتر از بقیه علما و فضلا می تونه خوب و بد جسمی خودش را بفهمه...اگر فکر می کنی می تونی خب بگیر... وللللللللللللللی اگر کوچکترین ضرری می رسونه همان خدایی که گفته بگیر همان خدا هم تو قرانش در توصیف روزه می گه من نمی خوام اسیبی برسونم... البته برای کسی که روزه گیره سخته...خودم هم همیشه این دو دلی را دارم... ان شالله این سختی مورد قبول خداوند باشه...
زری مامان
پاسخ
دقیقا نظر منم همینه ایشالا که درست فکر کرده باشم و به جای انجام وظیفه گناه نکرده باشم البته یکی در میون می گیرم که هم دلم راضی باشه و هم محمدصدرا و هم آقای دکتر
ღبارانღ
27 تیر 93 13:17
زیارت امام زمان در روز جمعه را داره میخونه... ومی دونی که من چقدر عاشق این زیارتم... منتظرم مامانم نمازشون تمام بشه... خدا به حق این وقت عزیز نگاه پر از رحمتش را به همه مردم دنیا بکنه و از تقصیراتمون بگذره...
زری مامان
پاسخ
عزیزمممممم چقدر موقع قرآن سرگرفتن و به الحجه گفتن یادتم یاد آقای مهربون گفتنت الهی آمین
ღبارانღ
27 تیر 93 13:17
خدا به داد این اقای دکتر برسه...و همچنین ما... چقدر این زبان می تونه کار های سخت و بزرگی بکنه... من نمی دونم چی بگم؟؟؟
زری مامان
پاسخ
کلا مدل حرف زدنش اینجوریه دیدی بعضی ها محبت کردنشون از فحش و دعواشون بدتره این از اون دسته آدماست فک کنم تو این شبای قدر اگه فقط گناه های زبونی مون بخشیده بشه بهشتی باشیم بس که این زبون اسیرمون کرده
ღبارانღ
27 تیر 93 13:18
بروم و بیام...بعد پست دومت را بخوانم...
زری مامان
پاسخ
فدای رفتن و آمدنت