مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

روز های زندگی من

کلامُ الله

1393/4/27 1:14
نویسنده : زری مامان
503 بازدید
اشتراک گذاری

قرآن

من اینجا،

همین گوشه کنارها،

در همهمه ی الهی العفوها و اشک و التماس ها،

زیر سایه ی پر مهرت  حالم خوبِ خوب است.

این حال خوبم خوب تر می شد اگر کمی، فقط کمی اُنسم با تو بیشتر بود و شرمندگی ام از رویت کمتر.

 

پسندها (3)

نظرات (3)

عاطفه
27 تیر 93 3:42
خیلیییی قشنگ بود .. هیچ چیز دیگه ای نمیتونم بگم. زری برام دعا کن .
زری مامان
پاسخ
عزیز دلممممممم دوستت دارم امیدوارم بهترین ها رو خدا برات مقدر کنه
ღبارانღ
27 تیر 93 13:56
ای قربون تو.... خدا را شکر که حس می کنی خوب ِ خوبی... و این یعنی خوب بودن..حتی اگر خوب ِ خوب نباشی...اما احساسش کنی...
زری مامان
پاسخ
الهی که همه چیمون با هم خوب خوب باشه حالمون، احساسمون، اخلاقمون، نگاهمون
ღبارانღ
27 تیر 93 13:57
اما من خوب ِ خوب نیستم... چون حسش نمی کنم... یا شاید به قول تو دور شده ام... و می دانم که خوب ِ خوب نیستم چون حس عاشقی ام هنوز ترمیم نیافته است... و می دانم خوب ِ خوب می شوم اگر تنها کمی نگاه عاشقانه خدا را بیشتر حس کنم... برای حس های خوبت دعا میکنم... برای دنیای عاشقانه ات...
زری مامان
پاسخ
ایشالا که نگاه عاشقانه ی خدا تو این شبها زوم باشه روی خودت و حس و حالت اینقـــــــــــــــدر که، حالتو خوبِ خوب کنه عزیزم در مورد خصوصیت هم برو به لینکی که گذاشته می فهمی هدفش چی بوده