مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

روز های زندگی من

مامانا و داداشا شیــــــــــــــــرن!

1393/3/25 18:13
نویسنده : زری مامان
855 بازدید
اشتراک گذاری

چه کسی اولین بار این شعر پسرا شیرن و دخترا موشن رو ساخت و به همبازی های کودکیمان یاد داد تا توی بحرانی ترین شرایط با بلندترین صدای ممکن بخوانند و حرصمان را در بیاوردند.

از همان کودکی هم از این شعر متنفر بودم و حالا هم که بزرگ شده ام و از قضا مادر دو بچه شیر وروجک شده ام با این شعر مخالفم و تلاشم را می کنم به خودم بقبولانم که این ما مامانها هستیم که مثل شیر در هرموقعیتی باید با چشمان تیزبین آماده شکار باشیم و وقت خطر به سرعت نور به داد جگرگوشه هایمان برسیم.زبان

این روزها پسرک کوچک ما دارد روزهای آغازین مرحله ی نوپایی را طی می کند و هر لحظه در حال خلق حماسه ای جدید است و من و برادرش هم چون شیر آماده ی شکار به محض دیدن پسرکِ ایستاده یا دست در دهان خودمان را با بیشترین سرعت ممکن می رسانیم و محل را از خطرات احتمالی پاکسازی می کنیم خندونک.

راه که می رویم فقط چشم تیز می کنیم و قالی و زمین را نگاه میکنیم و هر شی میکروسکوپی و ماکروسکوپی که ببینیم از  دسترس دستان کوچک و توانایش دور می کنیم.

- که البته نمی دانم تاثیر همان شعر های کودکیست یا واقعاً توانایی این موجودات مذکر، که هر چقدر هم که تیزبین و تیزرو باشم باز هم این برادرش است که در بیشتر موارد به دادش می رسد.شاکیو در نتیجه داداشا هم شیرنزبان

بچه شیر در حال فضولی

شاهکار محمدصدرا

این هم جدیدترین شاهکار داداش کوچیکه س که وقتی من و برادرش در آشپزخانه مشغول کار بودیم خلق کرد و باز هم برادر شیرنشانش خندونک یه دادش رسید و بعد از دیدن سی دی شکسته ش با بزرگواری گفت که عیبی نداره داداشم نمی خواسته من کارتون خشن نگاه کنم بغل.

پ.ن: داداش کوچیکه آخرش هم سینه خیز نرفت و چند هفته ای می شه که شکر خدا ریز ریز چهار دست و پا می ره و دستش رو به پله می گیره و می ایسته. ضمناً دو تا دندون کوچولوش هم دراومده.

 

 

پسندها (9)

نظرات (17)

مامانی هستی کوچولو
26 خرداد 93 15:09
الهییی قربونت برمممممم پسرککک شیرمممم فدای شیطونیاااات ایشالاا همیشه سلامت باشید داداشای گلللل
زری مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزمممممم نوبت شیطونیای هستی خانومم میرسه به زودی
عقیق
26 خرداد 93 18:41
سلام زری مامان جون حالا این پسرا شیرن دخترا موشن که خوبه، الان بچه ها ورژنای جدیدشو میخونن که فقط این عکس العملو میتونی نشون بدی ماشاءالله این جوجه کوچولومون چقدر بزرگ شده راستی زیارتتونم قبول باشه
زری مامان
پاسخ
سلام عزیزم جدی؟؟؟ خوب خدا رو شکر که من هنوز نشنیدم مرسی گلم ایشالا قسمت شما
عمه سارا
26 خرداد 93 20:46
الهی من فدای اون خجالتت بشم
زری مامان
پاسخ
خدا نکنه
مامان احسان
27 خرداد 93 13:21
ماشالله
زهرا (✿◠‿◠)
28 خرداد 93 0:18
الهــــــــــــــــــــی عزیزمممممم.....کوچولووو حالا چطوری اون سی دی رو شکونده؟؟؟!!!
زری مامان
پاسخ
نمی دونم آتیش پاره چجوری شکوندتش
مامان امیرصدرا
28 خرداد 93 13:54
سلام دوست عزیز افرین به این داداش های مهربون خوشحال میشم به من هم سربزنید
زری مامان
پاسخ
سلام عزیزم حتماً
سیده نرجس خاتون ، مامان طهورا خانوم
29 خرداد 93 16:36
سی دی بتمن همون بهتر که شکسته بادا ! آیکون یه مادر بی اعصاب!
زری مامان
پاسخ
بعلـــــــــــــــــه همینه
پگاه مامان آرتین
30 خرداد 93 18:15
ای جان چقدربامزه.چه زوری داره وروجک ای جان. ببوسشون/ لحظه هاتون خوش دوست خوبممممممممممممممم
زری مامان
پاسخ
ممنون گلم ایشالا شما هم خوش باشین
سولماز
2 تیر 93 0:11
سلام خودت ناراحت نن این هم می گذرد عاشق بزرگی پسر ک بزرگمونم که به یادگار گرفته حتما از مادر ی چون تو خدایمهربان حافظتون باشه
مامانی درسا
3 تیر 93 2:51
من فدای دو تا شیر پسر زندگیت انشاالله همیشه سلامت باشن و مثل شیر در آینده مراقب مامانشون باشن مثل الان که مامانشون مثل شیر مراقبشونه
زری مامان
پاسخ
خدا نکنه گلم ممنون
عاطفه
3 تیر 93 18:11
ما که دوست نداشتیم موش باشیم .ولی میخوندن دیگه ! حالا باید اعتراف کنیم قسمت پسرونه اش واقعا راسته ! مخصوصا امثال من و تو که مصداق عینی اش و دیدیم ! بلــــــــــــه ! پسرا شیرن و صد البته مامانا و انشالله این شازده پسر 120 ساله شه و سایه شما از سرش کم نشه و همچنان چتر حمایتش بر سر داداش کوچولوی دوست داشتنی اش باشه مواظب خودتون باشید و میبوسمتون
زری مامان
پاسخ
واقعاً هم شیرن الهییییییییی فداشون بشممممم من قربون اون شیر کوچولوی مهربونت بشمممممم ایشالا امیرپارسای نازت زیر سایه ی پر مهر پدر و مادر گلش بزرگ بشه
مامان مرضیه
7 تیر 93 15:35
قربون گل پسرا مون که هرکدومشون یه جوری شیرین هستن خاله عاشقتونه
زری مامان
پاسخ
فدااااای مامان مرضیه ی گل با اون دو تا دسته گلش
♥مرجان مامان آران و باران♥
8 تیر 93 0:01
سلام زری جون مهربونممممم ببخشید توروخدا دیر اومدم دوستمممم الهی ماشالا چقدر بزرگ شده عسلللل خالهه ببوسشوننن دوستتون داریم فدات شممممممممممم
زری مامان
پاسخ
سلاممممم عزیزم این حرفا چیه مشغله ی مامانایی که دو تا نی نی دارن خیلییییییی زیاده عزیزم ممنون مرجان جونم
مامان هدیه
8 تیر 93 23:28
سلام عزیزم تو وبم یه ختم قرآن گروهی به مناسبت ماه مبارک رمضان شما رو دعوت می کنم اگه دوست داشتین شرکت کنید ممنون می شم
زری مامان
پاسخ
خدا ایشالا قبول کنه هدیه جونم
مریم مامان دونه برفی
9 تیر 93 8:09
من عاشق این مدلی نشستن بچه هام ....پاهای کوچولوشو ببین ....قربونش برم
زری مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان امیرصدرا
10 تیر 93 14:33
سلام حالتون خوبه؟ کم پیدایین؟
عاطفه
17 تیر 93 1:04
کجایین ؟؟؟
زری مامان
پاسخ
دالیییییییی