مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

روز های زندگی من

از کم توکلی

1393/4/30 13:11
نویسنده : زری مامان
729 بازدید
اشتراک گذاری

ضعیف شده ام خیلی ضعیف

جای اینکه سختی های سال گذشته آبیدیده ام کند فکرم را عوض کرده، جنس دعاهایم را عوض کرده، ترس وجودم را صدبرابر کرده، اینقدر که آخرای دعا و مناجات شرمنده شدم از اینهمه تک بعدی بودن دعاهایم، شرمنده شدم از کوتاهی سقف آرزوهایم.

شبهای قدر پارسال فقط یک چیز از خدا می خواستم، همدم و همخون و همراه همه ی کودکی هایم را یک نفس از خدا طلب می کردم.

و امسالی که به خیال خودم شکر سال قبل را می کردم و پشت سر هم تکرار می کردم اینست: إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا، اینست آسانی ما.

دو شب قدر گذشته فکر می کردم چقدر خوشبختیم - هم من و هم خانواده ام - که خدا صدایمان را شنید.

و دیشب که حس کردم ته ته دلم فقط و فقط اشک ها و التماس هایم از سر ترس است ترس تکرار سختی ها، حس ناامنی

هنوز هم طعم دهان و دلم به شوری و تلخی و بد مزگی پارسال است.

هنوز هم توکلم کمِ کم است، هنوز هم راه زیادی دارم تا آبیده شدن، پخته شدن، بزرگ شدن و قد کشیدن.

من هنوز هم بزرگ نشده ام، مرا در آغوش بگیر.

***************************************************************************

پی نوشت: خواهر مهربونم کاش هیچ وقت نفهمی که چقدر هنوز آبجیت کوچولوئه و داره ادای آدم بزرگا رو درمیاره.خطا

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (9)

مامانه هستی جووون
31 تیر 93 0:24
سلامممممممم امیدوارم خوب و سلامت باشین هرازگاهی سر میزنم مطالب جالبن و متفاوووت بیشتر عکس بذار ..... شمام سر بزن بووووس پسرای گلت
زری مامان
پاسخ
سلام ممنون از لطفت عزیزم، چشم آدرس وب نذاشتی که بیام عزیزم
اِليــــما
31 تیر 93 10:21
خوب مي شود حال خراب دلمان با صبر و نماز انشالله براي هم دعا كنيم
زری مامان
پاسخ
انشالله خیلی التماس دعا
مهتاب
31 تیر 93 10:39
چی شدههههههههههههههه؟ زری جون خوبین؟
زری مامان
پاسخ
خدا رو شکر مهتاب جونم خوب خوبیم
عاطفه
31 تیر 93 16:22
این نگرانی ها از اون جنسی که زندگی آدم و فلج میکنه .. این کم توکلی مشکل همه ی ما آدماس. ایشالله که دیگه مشکلی پیش نمیاد و خواهر نازنینت همیشه سلامت و خوب کنارتون باشه. و دوست گلم بی قرار نشه.
زری مامان
پاسخ
فداااای تو بشم ایشالا شما هم همیشه سلامت باشین عزیز دلم
عاطفه
31 تیر 93 16:24
مناجاتت قبول. در تمام سه شب عزیز و گرامی لحظه ای از یادت غافل نشدم. اگر قابل باشم البته و ببخش که در تمام اون شب ها تو رو هم نگران حال خودم کردممن همیشه شرمنده محبت بی دریغ ات هستم
زری مامان
پاسخ
از شما هم قبول، مرسی که به یادم بودی نگوووو عزیزم ایشالا که زندگیت سرشار از آرامش باشه عاطف جونم
سولماز
3 مرداد 93 23:25
سبام خصلت انسانی گویی ترس جزئی از ماست همه همینطوریم زود پناه ومامن امن را فراموش می کنیم وترس دوباره نداشتنش به جونم رخنه می کنه
زری مامان
پاسخ
از این ترس خسته شدم
مامانی هستی
28 مرداد 93 16:52
خدا توکلمونو زیاد کنه
زری مامان
پاسخ
ایشالا
مامانی هستی
28 مرداد 93 16:53
فدات بشم من مهربونم
زری مامان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان زهره
21 اردیبهشت 94 1:47