مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

روز های زندگی من

بی هیچ دلیلی

1393/9/27 1:40
نویسنده : زری مامان
766 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان

عزیز دلم برای از تو نوشتن هیچ دلیلی لازم نیست.

مهربونم همین که اینقدر فهمیده و بزرگواری، همین که درک می کنی و با هر گریه و ناراحتی داداش کوچولوت از ما می خوای که بغلش کنیم یعنی بزرگ شدی.

گل خوشگلم درکت می کنم اگه گاهی هم خشمت رو بروز بدی و بعضی وقتها یه کم بیشتر از معمول حسادت بکنی. قلبم تیر می کشه وقتی داداشی می شه مرکز توجه و تو خشمگین و عصبانی ناخواسته دعواش می کنی. 

مهربون خودم، عاااشق قایم موشک بازیت موقع خوابم. وقتی به هر کلکی متوسل می شی که مثلا یواشکی بری و پیش بابا بخوابی و من متوجه نشم.

عاشق وقتایی هستم که با بابا قهر می کنی و می گی نمیام بخوابونمت و بعد با چشمای گریون و پر از غرور می گی بابا منتظر من می مونه و بدون من خوابش نمی بره.

مامانی مثل همیشه عاااشقته.

 

پسندها (3)

نظرات (10)

عمه سارا
27 آذر 93 9:43
وای که چقدر دوستون دارم. نه باید گفت وای که چقدر دوست داشتنی هستید امیدوارم همیشه سرپناه بچه هات باشی که بهترین مامان دنیایی
زری مامان
پاسخ
ما هم عااااشقتیم عمه ی دوست داشتنی و خوش قلب
مامان احسان
28 آذر 93 17:46
یک مامان فیلسوف
29 آذر 93 9:22
چقدر درک کردن دوتا کوچولو سخته اونم وقتی یکیشون فقط یهکمی از اون یکی بزرگتر باشه. مامان خوب بودن برای دوتا یا چندتا بچه به مراتب سخته حالا این وسط همسر نمونه ای هم که باید باشی ....واییییییییییییی
زری مامان
پاسخ
کلا یک بانو و خانوم بودن خیلییییییییی سخته
مامان کیمیا
30 آذر 93 20:26
سلام گلم ما تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردیم.ممنون میشم اگه بهمون رای بدین،لطفا عدد47رو به1000891010پیامک بزنین کیمیامنتظر رای شماست،یه دنیا سپاس
مامان امیرصدرا
4 دی 93 17:29
سلام حالتون خوبه؟ وای که این بچه ها چه قدر مهربون و صاف هستند
زری مامان
پاسخ
سلام و ممنون بله کاملا موافقم
مامان زکریا
6 دی 93 8:18
سلام ماشالله به این پسر فهمیده و مهربون که هوای داداش کوچولوشو داره
مامان احسان
6 دی 93 14:45
ستارگان آسمان من
28 دی 93 3:58
خیلی زیبا
زری مامان
پاسخ
نگاهت زیباست عزیزم
ღبارانღ
4 بهمن 93 17:22
ماشالله که چقدر تو این عکس ماه تر از همیشه افتادی دوستم....
زری مامان
پاسخ
قربونت برمممممم تو همیشه لطف داری و همه چی رو خوب می بینی
مامان زهره
21 اردیبهشت 94 1:38