مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

روز های زندگی من

دسته گل های....

1393/10/16 0:27
نویسنده : زری مامان
777 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزای دلممممم

از شاهکارای پسرام اینکه

هفته ی پیش محمدصدرا موبایل عمه ایران نازنین _عمه ی بابا میثم جون_ رو توی گلدون پر از آب بامبوهای مامان ثریا انداخت.

همه ی ما هم بی خبر پای میز شام مشغول شنیدن قصه ی زندگی مقدس اردبیلی از زبان بابا میثم بودیم و غرق صحبت ها که یک دفعه حس کردم محمدصدرا مشغول کار مشکوکیه و با دیدن شاهکارش از خجالت نمی دونستم جواب عمه جون رو چی بدم و مهدیار بعد از دیدن دسته گل داداشیش از خوشی بالا و پایین می پرید و تشویقش می کرد و می بوسیدشسکوت. تقریبا ساعت ده شب بود که تلاشهای عمو حمید برای درست کردن موبایل جواب نداد و بابا میثم راهی فلکه صادقیه شد و یک موبایل تقریبا شبیه گوشی قبلی عمه جون براشون خرید.

                                                   ***********************

آقا مهدیار هم  امروز کشف کرده که پوست زیر چشمش رو پایین می کشه و محمدصدرا از ترس گریه می کنه.شاکی با اینکه زودی دلش به حال صدرا می سوزه و بغلش می کنه ولی اینقدر از اینکار خوشش اومده که چند بار تکرارش کرد و هر بار هم پسر کوچولو اشک صورتش رو پوشوند. کلی براش توضیح دادم که اگر داداش بترسه یکهو ممکنه حالش بد بشه مجبور بشیم ببریمش بیمارستان و یه عالمه صغری کبری چیدم و خدا داند که چقدر روش تاثیر گذاشت و اینکار رو ترک میکنه و یا بازم می ترسوندش غمگین.

توضیح: شاید تاثیر فیلم مسخره ی هری پاتره که امروز برای اولین بار دید و بعدش به کل عصبی و بداخلاق بود، چون هیچ عادت به دیدن همچین چیزهایی نداره. باید سی دی هری پاتر رو قایم کنمدرسخوان.

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

یک مامان فیلسوف
16 دی 93 15:24
امان از فیلمهایی که بی سرو تهن! چه بامزه شدن با همدیگه. خداحفظشون کنه.
♥مرجان مامان آران و باران♥
17 دی 93 16:24
ای وای فداتون بشمممم باواین کاراتون مردم از خنده مخصوصا قسمت ترسوندنقربون 3 تا خوشگلا مادر و پسرها بوسسسسس خصوصی خانوم
زری مامان
پاسخ
خدا نکنه دوست گلمممم
مامان فاطمه
23 دی 93 0:34
ای وای از دست شیطون کوچولو عزیزم هری پاتر واسه سن مهدیار جون خیلی زوده دیگه نذار ببینه
زری مامان
پاسخ
من همه ی کارتون های خشن و ترسناک و جنگی رو ممنوع کردم عزیزم ولی این سی دی هدیه ی دایی جونش بوده و برای همین اجازه گرفت تا ببینه که دوباره تحریمش کردم
نائیاد
27 دی 93 10:06
وای که چقدر خوشمزه اند این وروجک ها....
ستارگان آسمان من
28 دی 93 3:56
تازه اول شیطنتاشونه ...هری پاتر خیلی چرته من تاحالا نخریذم براشونخوب کاری میکنی
زری مامان
پاسخ
پس خدا به دادم برسه آره واقعا چرته منم نخریده بودم و دایی جانش زحمت کشیده بود