مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

روز های زندگی من

شیرین زبون چهارده ماهه

1393/9/27 1:07
نویسنده : زری مامان
1,361 بازدید
اشتراک گذاری

کوچول خان

دَلام اولین کلمه ایه که کوچولوی من صبح ها با اون مامانی خوابالوش رو سرشار از انرژی می کنه که ترجمه ش همون سلام خودمونه.خندونک

پسرک مهربون مهرماهی ما به محض کلید انداختن بابایی توی در به همراه داداشی به سمت در می دوه و دلام گویان منتظر می شه تا داداشی از آغوش بابایی خارج بشه و اون رو بغل کنه و امان از روزی که اندکی تعلل کنه و دیگه قهر و گریه ش رو نمی شه جمع کردبغل.

دلبر مهربونم دنیای محبته و وقت و بی وقت من و بابا و داداش رو غرق بوسه می کنه و چند روز پیش دست مامان شهلای نازنینم(مامان بزرگ گلم) رو بوسید و دَلا دَلا (شهلا) گویان به بغلش رفت.خجالت

به بابای گلم هم مثل بچگی مهدیار جونم عّبا (عباس) میگه که باز هم منظورش بابا عباسه.خجالت

*************************************

در کنار اینهمه هنر پسرم دیگه مامان و بابا و دادا و عمه و آله(خاله) و الو _که البته خیلیاش رو از دوازده ماهگی میگفته_ رو هم باید اضافه کنم .خندونک

بازم بگم عایا؟ خواستگار نبـــــــــــود؟؟؟؟؟؟؟زیبا

پسندها (1)

نظرات (5)

عمه سارا
27 آذر 93 9:38
وای که چه عکس های قشنگی. عاشقشونم. ولی نمی دونم چرا اگه مهدیار به نماز ایستاده بود به خلوص نیت و قلبش شک نمی کردم. ولی خداییش این چشماش سر نماز هم برق می زنه که اره بابا ماهم
زری مامان
پاسخ
به به عمه سارای گلآره یه جور خاصی نماز می خونه ریا تو نمازش موج می زنه
مامان احسان
28 آذر 93 17:45
ماشالله
مامان زکریا
2 دی 93 12:42
سلام به حاج آقای کوچولو چه ابای عزیزی پوشیده زکریای من هم هرجا پدرم نشسته بود قبله اش همون طرف بود! برای جلب توجه بزرگترها!
زری مامان
پاسخ
سلام ایشالا که در آینده نمازشون و قبله شون فقط برای جلب نظر حق تعالی باشه
ستارگان آسمان من
28 دی 93 4:01
وای خدا من چند وقته نیومدم...زبل شدی خانم...چقدر پست جدید گذاشتی.. منو این همه خوشبختی محاله....قربون این پسرک شیرین زبون بشم
زری مامان
پاسخ
نه زبل نشدم خیلی وقته که نیومدی وگرنه من همون تنبلی که بودم هستم بازم لطف داری عزیزمممم
ستارگان آسمان من
28 دی 93 4:02
رمزی که داده بودی این پست تولدانه رو باز نمیکنه
زری مامان
پاسخ
الان میام عزیزم