مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

سالگرد ازدواج مامان و بابا

1390/6/2 14:45
نویسنده : زری مامان
534 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم فردا سالگرد ازدواج مامان وباباست . امروز هم سالگرد عقدمونه . نمیخوای به مامانی و بابایی تبریک بگی ؟

راستی نمیدونی بابایی برای مامان چی خریده کلک اگه میدونی تو رو خدا بهم بگو باشه

پسرم پیش خودت باشه من هنوز برای بابایی چیزی نخریدم ! راستش هنوز حقوق نگرفتم دعا کن امروز فردا حقوق مامانی رو بدن . باشه؟

شنبه میام برات مینویسم بابایی برام چی خریده و من براش چی خریدم

 

 

 

دوستت دارم خداحافظ ( به قول شما شباسس)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پارسا
2 شهریور 90 14:57
مبااااااااارکه


مرسی مامان مهربون
خاله اما
2 شهریور 90 15:02
سلام
به به مبارك باشه



مرسی عزیزم ایشالاااااا عروسیت
خالهاما
2 شهریور 90 15:03
تو چي خريد ني ني خان؟؟؟؟؟؟؟//


خاله جون من یه دسته گل خوشگل خریدم
عمه سارا
2 شهریور 90 15:19
سلااااااااام
مبارکه زن داداش انشالا همیشه خوشبخت باشی
پولدار هم میشی غصه نخور


مرسی سارا جونم ایشالااااااااا عروسی شما
بابا میثم
5 شهریور 90 8:48
بابادی دیشب خیلی خوب بود چون همون طوری که مامانت قول داده بود یه نامه خیلی قشنگ برا بابات نوشته بود ...شاید نامشو بزارم تو وبلاگت!!!!