مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

روز های زندگی من

بدون عنوان

1390/7/23 14:47
نویسنده : زری مامان
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااام به پسر گل مامانی که خیلی عاشقشم

عزیز دلم صبح که داشتم می آمدم سرکار،سوار ماشین که شدی بیدار شدی یه نون همبرگر بسته بندی تو ماشین بود گرفتی دستت و شروع به خوردن کردی و وسط خوردن هی خوابت می برد و بیدار میشدی یه کم می خوردی و دوباره می خوابیدی . 

تا رسیدیم خونه مامان شعله و گذاشتمت توی رخت خواب بیدار شدی و مثل کوآلا چسبیدی به مامانی و و بعد از چند دقیقه هم که جدات کردم دستات رو گذاشتی روی چشمات و گریه کردی جیگرم کباب شده بود ولی باید می رفتم سرکار عزیزم . چند وقت یکبار شنبه ها از این اداها در میاری چون پنج شنبه و جمعه با هم هستیم دیگه شنبه رو دوست نداری

عسل مامانی یه چند وقتیه که مامان ثریا برات کارتون شرک رو خریده قسمت ١ تا٣ رو اینقدر شرک نگاه کردی که هر کاری که میکنی یه دیالوگ از شرک میگی .

شرک هم که قربونش برم آخر ادبه !!!!!! همش حرفهای بد یادت میده عاشق خر شرک هستی

دیشب داشتیم فیلم می دیدیم جلوی تلویزیون با بابایی دراز کشیده بودی یهو گفتی بابایی بیا بازی کنیم مثلاً تو شرک باش منم خر شرک
(البته قشنگم دور ازجون شما و بابایی) دیگه سرگرمت کردم تا یادت بره باید به مامان ثریا بگم دیگه شرک رو برات نذاره پسر گلم خیلی بد آموزی داره تازه به پرنسس (فیونا زن شرک) میگی ایرانسل حالا چه ربطی داره خدا می دونه البته شرکت ایرانسل از خداش باشه که پسرم براش تبلیغات میکنه! و همش میگه مامان نداشی(نقاشی) شرک و ایرانسل رو بکش

عکس شرک

ببخشید پسرم شرک یه کم متعصبه اجازه نداد عکس فیونا (ایرانسل) رو بذاریم تو وبلاگت {#emotions_dlg.e28}

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه سارا
28 مهر 90 12:43
سلام جیگر عمه
گل پسر مامانت راست میگه تمام زندگیمون رو کرد ی شرک.دیشب هم به من زنگ زدی گفتی سی دی شرک خراب شده وقتی گفتم واست بخرم گفتی: عمه به تو چه اخه عمه ت فدات بشه من چه هیزم تری به تو فروختم.
دیشب عمو حمید می گفتی اخر سر مهدیار این شرکو آدم می کنه خدا کنه با سی دی جدید تام و جریت مشغول بشی


عمه جون من به جای آقا مهدیار ازت معذرت میخوام به خاطر cd هم ممنون چون کل راه تهران تا شمال با تام و جری مشغول بود
خاله اما و عمو مهدی
7 آبان 90 21:34
سلامممممممم نی نی خان
ببخشید خاله جون خیلی وقت بود نشد بیام به وبلاگت سر بزنم خیلییی کارام زیاد شده نی نی خان
چه عکسای خوشگلی گرفتی خاله جون ایشالا همیشه خوش باشین


سلام خاله جون چه عجب به ما سر زدی