مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

روز های زندگی من

دلتنگی مامانی برای وبلاگ گل پسر

1390/7/13 10:07
نویسنده : زری مامان
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااام پسر بابا

دلم خیلی برات تنگ شده بود عزیزم . ببخش خیلی وقته که به وبلاگت سر نزدم آخه سرم خیلی شلوغ بوده یه اتفاق هایی تو محل کارم افتاده که حسابی درگیر بودم البته همچنان ادامه داره

مامانی بدجوری توی دوراهی مونده و نمیدونه چیکار کنه و دوباره اومده برای التماس دعا پیش شما

عزیز دلم با همه ی این حرفها چه بمونه و چه بره قراره شما رو ببره مهدکودک

پسر گلم دیروز رفتم مهدکودک دانشگاه امام صادق . خیلی خوشم اومد حالا باید با خودم کنار بیام و بعد شما رو ببرم به قول خودت مهدتودت

شما که حسابی ذوق رفتن داری و همش میپرسی مامانی اسمم رو نوشتی

تازه هفته پیش باهم دیگه رفتیم به مهدکودک و مگه میشد شما رو راضی کرد که دل بکنی و می گفتی می خوام برم پیش دوستام

عزیز دلم قول میدم دیگه زود به زود بیام پیشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کاکل زری یا ناز پری
13 مهر 90 12:07
پدر فدا کار خسته نباشی اینکه عالیه کوچولوی شما عاشق نهد رفتنه همه مامان بابا ها با این قضیه مشکل دارن خدا رو شکر کن


آره واقعاً عالیه ولی باید دید در واقعاً مرد عمله یا نه(:
بابادی
18 مهر 90 13:09
بابادی
18 مهر 90 13:12
مامانش چه قدر عکس ماهیه که گذاشتی شبیه یه بنده خداییه