مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

بابایی روزت مبارک

1390/3/24 15:46
نویسنده : زری مامان
496 بازدید
اشتراک گذاری

بابای خوبم سلام ،

میخوام برای همه ی زحماتی که برای من و مامانی میکشی ازت تشکر کنم بابایی دیشب که سفت بغلم کردی و از روی دوست داشتن کلی اذیتم کردی من جدی گرفتم کلی زدمت

منو ببخش بابایی هزار تا دوستت دارم

بابای ششگلم(خوشگلم) این گل مال شماست روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میثم
24 خرداد 90 16:16
lمرسی خیلییییییییییییی دوستون دارم
میثم
25 خرداد 90 9:40
مهدیار جون به مامانت بگو بیست و پنجمت مبارک
عمه سارا
25 خرداد 90 12:39
نی نی خان وبلاگت مبارکه
دست مامان گلت هم درد نکنه که این همه زحمت کشیده خیلی قشنگه.اصلا فکرشو نمیکردم.
روز بابات هم مبارک
نی نی خان خیلی دوستت داریما.ببخشید دیرخدمت رسیدم.جبران میکنم قربونت برم


عمه جونم این حرفها چیه خیلی لطف کردید تشریف آوردید