مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

روز های زندگی من

مهربونِ مامانی

1391/7/6 14:45
نویسنده : زری مامان
733 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی فدای مهربونی یه دونه پسر بشه که

چند روز پیش گفتم: مهدیار خوش به حالت که مهدکودک می ری، من که بچه بودم مهدکودک نرفتم خیلی دوست داشتم که منم مهدکودک می رفتم

یه ذره فکر کرد و گفت: مامانی یه فکری کردم، وقتی من از مهدکودک میام اسباب بازیا و کاردستیایی که توی مهد به همون می دن رو میارم شما تو خونه باهاشون بازی کن، باشه؟

گفتم عالیه پسرم خیلی خوشحال می شم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل
6 مهر 91 18:16
در انتظار....
7 مهر 91 10:10
قربونش برمممممممممممم.اخی مامانی....
حالا خوبه زری جون نگفت خب به جای من بیا برو....


واقعاً بعید نبود این حرف رو بزنه
مامان حانیه
7 مهر 91 15:25
خدایا این بچه هامون از خود ما خیلی مهربون ترن