مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

روز های زندگی من

پشه ی بی خاصیت

1391/6/27 23:41
نویسنده : زری مامان
1,640 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان چند روز پیش تفنگ آب پاشت رو بردی و تو روشویی آب کردی

بعد از چند دقیقه که از دستشویی اومدی بیرون گفتی مامانی یه بشه (پشه) دیدم که با تفنگم بهش آب پاشیدم و لهش کردم

ازت پرسیدم مامانی چرا اینکار رو کردی پشه هه مگه با شما چیکار داشت

گفتی مامان آخه پشه موجود بی خاصیتیه!

و من هم که مثل همیشه غش رفتم برات و غرق بوسه کردم صورت سفید و خوشگلت رو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زيبا
24 شهریور 91 14:50
ممنون كه به ما سر زديد
ShHu
24 شهریور 91 15:31
باسلام از جدیدترین مدلهای بافتنی دیدن فرمایید. http://shhu.blogfa.com/page/babycloths
مامانش
24 شهریور 91 17:21
ای جونم عزیزم ..
باران در انتظار....
25 شهریور 91 2:13
از دست این پسر لفظ قلم.جاننننننننننننننننننننننم عاشق شما مادر و فرزندم...


عزیزی قد تموم دنیا
مامان احسان
25 شهریور 91 9:07
سلام زری جون امروز به وبلاگتون سر زدم ماشالله چه گل پسری خدا حفظش کنه با اجازه میخوام لینکتون کنم شما هم اگر دوست داشتید...
مامان هانیه
25 شهریور 91 18:58
عزیزم خواستی حانیه رو ببینی برو خصوصی
عمه سارا
31 شهریور 91 1:30
یه روز حضرت موسی از خدا می پرسه که خدا چرا این مورچه رو آفریدی؟ به چه درد می خوره؟
خدا می خنده.حضرت موسی می پرسه چرا می خندید؟ خدا جواب میده اخه قبل از تو مورچه از من پرسید خدا این موسی رو واسه چی آفریدی؟
به امید روزی که حکمت آفرینش پشه رو بفهمی عزیز دلم


فدات بشم بسیار زیبا بود
مرسی