مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

مرغ عشقای جدیدمون

1391/8/22 14:39
نویسنده : زری مامان
672 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی صبح قفس مرغ عشقا رو برد تا برای آقا مرغ عشقمون یه دختر مناسب انتخاب کنه و به سلامتی بیارتشون خونه287519_yyyyywelcomwagon.gif

ظهر اومد خونه با یه تلویزیون LED برای آقا پسر گلش

که کلی از دیدن تلویزیون جدید خوشحال شد

خلاصه اینکه مرغ عشق ها رو هم آورد یکی سفید مثل برف و دیگری سفید و آبی

من با حالت تعجب فراوان: پس کوششششششششش آقا مرغ عشق خودمون

بابایی: یکی از دوستام برده براش جفت بخره آقاهه گفته که این دو تا جفتن و خوب هم می خونن اون رو داده و این دو تا رو گرفته

من کلـــــــــــــــــــــــــــــی شرمنده ی آقا مرغ عشقه شدم، آخه هم عزادارش کردم و هم آواره

حالا خانم مرغ عشقه هم حلالم کنه این آقاهه نمی کنه

اییییییییییییییییییییییییییی خداااااااااااااااااااااا

تازه فکر کنم آه اون مرغ عشق خدا بیامرز گرفتتمون، چون این دو تا از وقتی اومدن یک ثانیه هم نوکشون رو نبستن و یه نفس دارن می خونن.

مرغ عشقای آتیش پاره 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

علامه کوچولو
22 آبان 91 14:48
خیلــــــــــــــــــــــــــــــی نازن


مرسی عزیزم
mamai mohamadfarham
22 آبان 91 15:51
vay mobarake ham tv ham morghe eshghaton
aks khune jadid yadet rafte


به روی چشم
مامان مهنا
22 آبان 91 16:17
ووووووووووووووووووووویی چقدر خوشگلن
مامان مهنا
22 آبان 91 16:17
مردما چ باکلاسن
چتاشونم کلاس داره


ذوق کردیم بی نهایت
در انتظار...
22 آبان 91 23:10
مبارک باشه... مرف عشقه ابی.جفتتتتتتتتتتتتتت.هوراااااااااااااا.برات آشنا نیست؟


عاشقشم چون تو وب دوستم بود
مامان حانیه
23 آبان 91 11:26
مبارک باشه خیلی خوشگلن
خاله اسماء
23 آبان 91 13:20
آخي ياد مرغ عشقاي خودمون افتادم كامي و عسل. چقد گريه كرديم وقتي خدابيامرز شدن.


آره یادته آبجی
زهرا (✿◠‿◠)
1 آذر 91 12:15
هه هه هه هه!
حتما آهشون گرفته!!!!
مام قبلنا مرغ عشق داشتیم!
ولی خواهر بس اینا جیغ جیغ می کردن دیگه کلافه شدم!
خلاصه عطاشون و به لقاشون بخشیدیم و دادیمشون رفت!!!!
الان قناری داریم! لا اقل این یکی چه چه میزنه!!!!
البته من دلم میسوزه که توو قفسن!
فقط این آرومم می کنه که میگن: اینا از اول ن.. قفس بودن و اگه بیرون باشن زودی خورده میشن!
نمی دونم!!!


منم کلی دلم براشون می سوزه