مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

روز های زندگی من

کفشام کوووووووووو؟

1391/11/17 23:41
نویسنده : زری مامان
541 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مادر امروز که از مهدکودک اومدی موندی پیش مامان ثریا و من رفتم خونه ی مامانم

قرار شد کار بابا میثم که تموم شد با هم بیاین خونه ی مامان شعله

غروب که زنگ زدم با مامان ثریا و بابا ناصر رفته بودی بیرون و بعد هم خونه ی عمه سارا جون

بعد که با عمه جونت صحبت کردم گفت که

موقع سوار شدن به ماشین بابا ناصر کفشهات رو بیرون ماشین درآوری و سوار شدی

دم خونه ی عمه سارا دنبال کفشات می گشتین که شما گفتی بیرون درآوردی

گفتی برگردیمممممممممم می دونم کجا کفشام رو گذاشتم

خلاصه اینکه مامان ثریا و بابا ناصر پر حوصله هم برگشتن و کفشت رو توی خیابون پیدا کردن HippieHippie

الهیییییییییییی فدای هنرات بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان احسان
18 بهمن 91 10:05
سلام خداروشکر باز یادش میمونه اگه احسان بود که حتما یادش نمیومد


عزیزمممممممم
بهاره مامان ونداد
18 بهمن 91 15:21
وای خدای مننننننننننننننننننن چه حوصله ای داشتن اینا من اگه بودم میگفتم هر جا هستن بزار خوش باشن


دقیقاً منم همین کار ر و می کردم
در انتظار...
18 بهمن 91 19:54
سلام...عاشقتمممممممممممممممممممممم خاله...
خب می خواستی بیاد تو تمیز بوده...



چی بگم از دست این پسر
در انتظار...
18 بهمن 91 19:55
اینقدر هم که میگند وضع بد نیستا..ببین کفشها را بر نداشتند... دست مامان و بابا درد نکنه...


بازم از مهدیار دفاع کردی؟؟؟؟؟؟؟
علامه كوچولو
19 بهمن 91 7:34

ياد اول جك افتادم كه وقتي بچه بوديم خيلي شنيده بوديم مرد سوار ماشين ميشه كفش هاشو بيرون در مياره بعد پياده شدن كلي دنبالش ميگرده
خوبه حالا مهديار بعد پياده شدن دنبالش نگشته
اصولا من اگه باشم همچين پدر بزرگ و مادر بزرگي رو حلوا حلوا ميكنم


راست می گی، بازم جای شکر داره که دنبالشون نگشته
خیلی گلن به خدا
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 16:43
واییییییییی کلی خندیدم عزیزمممممممممم چقدر بامزه ییییی
خوبه حالا میگه چی شده


واقعاً خدا رو شکر که میگه چه شاهکاری زده
مامان احسان
21 بهمن 91 9:15
بابای مبین و متین
21 بهمن 91 9:55
زنده باشه
مامان احسان
21 بهمن 91 14:30
با یه عکس داغ بروزیم بفرمایید
مامی مهدیار
23 بهمن 91 23:52
قربونت برم من عزیز خاله
مریم مامان سلما
25 بهمن 91 20:24
عزیزم الهی قربونت برم که اینقدر شیرینی
مامانی درسا
29 بهمن 91 4:00
اوووووووف قربونت برم که اینقده با حالی عزیزم ...... کلی بخندیدم
مامان حانیه جون
29 بهمن 91 11:45
سلام زهرا جونم برید خصوصی لطفا
زهرا(✿◠‿◠)
1 اسفند 91 9:53
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ!
پ . این جک نبوده!
واقعی بوده!!!!!!!!


جکش هم بود ولی از روی این ماجرا ساختنش
خخخخخخخخخ
شقایق مامان آرشا
17 اسفند 91 8:46
ای جونم شیرینم .شیرین کاری کردی خالههه
م
23 اسفند 91 16:41