مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

روز های زندگی من

تهران و فروردین

1393/1/30 23:05
نویسنده : زری مامان
864 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که من و همسر جان عااااااااشق تهرانیم تو روزای عید، خیلی زود بار و بنه رو جمع کردیم و از شمال برگشتیم و به عید دیدنی هامون رسیدیم و تهران گردی کردیم و هر لحظه خدا رو شکر کردیم که زنده ایم و سالم.

 

 

 

باغ پرندگان

باغ پرندگان

مسیر پارک برای بردن کالسکه مساعد نبود و بابایی بچه داری رو انتخاب کردن و من و مهدیار هم پارک پیماییزبان

باغ پرندگان

پارک پرندگان تهران

 

باغ پرندگان تهران

باغ پرندگان تهران

باغ پرندگان تهران

باغ پرندگان

 

 

پسندها (5)

نظرات (15)

مهتاب
31 فروردین 93 13:26
اخییییییییییییییییییییییییییش اومدین چقدر دلم براتون تنگ شده بود
زری مامان
پاسخ
منم همینطور عزیزمممممم
مامان نرگس
31 فروردین 93 13:52
سلام مامانی مهربوووووووون .. روزت خیلی خیلی مبارک باشه و ایشالله همیشه شاد و سلامت باشی کنار خانواده ی گلت .. ماشالله محمدصدارا جوووووووون خیلی نازه و شیرین مثل داداش عسلش .. عکسای برفی شون رو دیدم که دیگه فقط ضعــــــــــــــــــــف کردم .. مامانی چند باری اومده بودم و نتونستم نظر بذارم متاسفانه وگرنه انقدرا هم بی معرفت نیستم..
زری مامان
پاسخ
قربونت برمممممممم ایشالا که نی نی ت به سلامتی بیاد بغلت
مرجان مامان آران و باران
1 اردیبهشت 93 2:24
سلام زری جونم روزت مبارکککککککککککککککک قربون خودتو فرشته هاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
زری مامان
پاسخ
سلام مهربونممممممممم ممنون فدای تو و نی نی های نازنینت
عمه سارا
2 اردیبهشت 93 22:44
وایییییییییییییییییی یعنی من عاشقتونم
زری مامان
پاسخ
ما بیشتر تر عمه جونممممممممم
مامان حانیه وحسین
9 اردیبهشت 93 14:48
سلام زهراجونم
زری مامان
پاسخ
خدااااااایا باورم نمی شه چه عجب دوست جونمممممممممم سلام عزیزممممممممممممممم
مامان حانیه وحسین
9 اردیبهشت 93 14:53
خواهر بروخصوصی
زری مامان
پاسخ
چشمممم باعث افتخارمه عزیزممممممم مرسی که منو قابل دونستی
مامان مرضیه
12 اردیبهشت 93 23:04
سلام زری جونی دلمون خیلی براتون تنگیده بود سال نو شما هم مبارک امیدوارم که سالی پر از سلامتی داشته باشید اما هرچی می اومدم نظرام ثبت نمی شد دوستون دارم گل پسرامونو ببوس راستیhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gif عکساهم عالی شده
عمه سارا
16 اردیبهشت 93 0:22
یعنی هرچقدر هم خسته باشم اینجا زندگی می کنم اپ کن نازنین زهرا
زری مامان
پاسخ
من فداااااااای تو چشم عزیز دلم
مامان محمدصدرا
19 اردیبهشت 93 0:53
الهههههههههههههی هزارماشاالله نی نیمون چقدر نازه. خانومی بهمون اصلا سر نمی زنی ازمون دلگیری؟
زری مامان
پاسخ
من هزار بار شرمنده عزیزم ببخش، بذار به حساب مشغله و همچنین کم سعادتی من خدمت میرسم بانو
ستارگان آسمان من
19 اردیبهشت 93 4:19
چه روز قشنگی...کلی لذت بردم
♥مرجان مامان آران و باران♥
21 اردیبهشت 93 23:49
نیستی خانوممممممممممممممممم
عاطفه
26 اردیبهشت 93 11:00
نمیاید ؟
زری مامان
پاسخ
واااااای من خیلی بدم تنبلم هستم تازه میام به زودی ببخش عزیزم
مامان احسان
27 اردیبهشت 93 15:57
سلام زری جون خوبید کم پیدایی دوستم
زری مامان
پاسخ
بازم بگم چقدر بدم؟
مامان مهنا
30 اردیبهشت 93 21:16
عزیزامووووووووووووووو
♥مرجان مامان آران و باران♥
31 اردیبهشت 93 13:13
بوسسسسس گنده برای خودتو گلاتتتتتتتت