مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

روز های زندگی من

انار دلم

1393/8/19 23:18
نویسنده : زری مامان
634 بازدید
اشتراک گذاری

حالا می فهمم که میوه ی بهشتی یعنی چه!

حالا که کنار بساط پائیزی محبوب پدرش دستهای کوچکی دانه های سرخ را زیر و رو می کند و با هر زحمتی که هست مشتی برمی دارد و دست آخر دانه ای را با تمام احساس در دهانم می گذارد و با هر تشکرم چشمانش غرق غرور و شادی می شود.

                                                                 ******************************

*امشب شیرین ترین و سرخ ترین انار دنیا را از دستهای تو چیدم میوه ی دلم.

دیگر چه می خواهم، من تمام بهشت را با تو یک جا دارم.

 

پسندها (3)

نظرات (7)

عاطفه
20 آبان 93 0:06
قربون خودت و میوه ی دلت و انار دونه دونه شدتون مهربون منه این قند عسل سخاوتمند. همیشه جمع تون جمع و دلتون گرم باشه به همین خنده ها و مهربونی های از ته دل انشالله
زری مامان
پاسخ
فدااای محبتت مرسی بابت دعاهای زیبات
♥مرجان مامان آران و باران♥
20 آبان 93 1:36
سلام زری جونم دلم واقعا برات تنگ شده بود شرمنده سر نزدم عزیزکمممم تولد عشقولی و حرف زدنش مبارک دوستتون دارم زیاد زیادددددد
زری مامان
پاسخ
سلام عزیزم دشمنت شرمنده منم دووووووووستت دارم هوااارتا
مامان احسان
24 آبان 93 15:35
سولماز
24 آبان 93 22:04
همیشه شاد وخوش در پناه خداوند باشید
مامان مرضیه
25 آبان 93 20:13
زری جونم خوشحالم که دوباره می نویسی دلم براتون شده بود اندازه یه عدس داشتی عدسووووووووووووووووووووووو دوستون دارم
زری مامان
پاسخ
قربووونت برمممممم عدس دلم عدسی خواست نصف شبی
مامان زهره
21 اردیبهشت 94 1:41