مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

روز های زندگی من

یه سلامی خدمت آقا پسر

1390/6/5 11:34
نویسنده : زری مامان
675 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

یادته 2-3 روز پیش گفتم میام بهت میگم بابایی برام چی خریده ؟

عزیزم بابایی برام یه ساعت خوشگل خرید و شما هم یه دسته گل خوشگل که عکس دوتاش رو برات میذارم

شب هم خونه دخترعمه بابایی دعوت بودیم و یک کیک خوشگل به شکل قلب خریدیم و بردیم ، قرار شد جشن دو نفره رو بذاریم برای بعد از ماه رمضان که به قول بابایی بتونیم حسابی بخوریم ( البته شاید امسال شما رو هم با خودمون بردیم حالا اگر هم نبردیم زیاد ناراحت نشو ، شما هم سر سالگرد ازدواجت ما رو دعوت نکن باشه؟!!!!)

 راستی پسرم هر دوتون خیلی زحمت کشیدید ولی من همچنان شرمنده ام چون کادو بابایی که قراره یه گوشی موبایل باشه رو گفتم یاسر (پسر خاله بابایی) بگیره آخه فروشگاه موبایل داره ، ولی هنوز نگرفته.

ایشالا همین امسال تقدیم بابایی میکنم !!!!!!!!!!!!!

دیشب هم رفته بودیم خونه عمو حمید خیلی خیلی خوش گذشت عمه سارات و عمو حمیدت حسابی زحمت کشیده بودن و ما تا تونستیم از زحمت هاشون استقبال کردیم و خوردیم

آخه پسرم دستپخت عمه جونت خیلی خوش مزس و من همش نگران بودم بابایی تا صبح از دل درد نخوابه که شکر خدا خوبم خوابید .



 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا
5 شهریور 90 15:02
مباااااااااارکت باشه مامانی


مرسی مامان پارسا جون