مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

روز های زندگی من

کارگاه آموزشی مادر و کودک

1390/6/14 15:46
نویسنده : زری مامان
3,487 بازدید
اشتراک گذاری

آقا مهدیار همچنان پروپاقرص در کلاس های آموزشیش شرکت میکنه و شدیداٌ هم علاقه منده کلی تو کلاس کیف میکنه و کاردستی درست میکنه (البته با کمک مامانیش) کلی هم دوست پیدا کرده و همش میگه مامانی کی میریم کلاس

چند تا از کاردستی هایی که درست کرده رو عکسش رو میذارم:

این یه قورباغه س که با پیش دستی یک بار مصرف درست کردیم

اینم پاکت کارت پستاله که آقا پسر با مهر و گواش روش هنرنمایی کرده

جعبه کارت تبریک برای بابایی

اینم کارت پستال توشه که با دستان هنرمند پسرم نقاشی شده

این اثر هنری رو پسرم با استفاده از قطره چکان و همینطور قلمو آفریده (استفاده از قطره چکان برای این بود که قدرت تمرکزشون روی یه نقطه خاص زیاد بشه )

این بادبادک رو هم با استفاده از مقوا و کاغذ رنگی من و آقا پسر درست کردیم که اجزای صورتش رو با کاغذ رنگی به وسیله دست باید پاره میکردن و یه اندازه میکردن (اینم برای زیادشدن قدرت دستشون بود)وبقیه رو هم با استفاده از قیچی کاغذ که مامانی کمکش کرد . شکل لوزی رو هم یاد گرفتن

بادبادک

این هویج زیبا رو هم با گل رس درست کردیم که البته بیشترش رو مامانی درست کرد چون آقا پسر از اینکه دستشون کثیف بشه بدشون میامد و درضمن یاد گرفتن که از ترکیب رنگ قرمز و زرد نارنجی که رنگ هویجه درست میشه و هویج هم (که مامان ها آورده بود) میل کردن

 

هویج با گل رس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ثنا
6 تیر 91 1:30
سلام مامان عزیز و پرحوصله مهدیار: من کلاس مادر و کودک رو سرچ کردم که وبلاگ شما رو دیدم و برام جالب بود، من دخترم رو پارسال می بردم موسسه استعداد و خلاقیت گل کلاس های مادر و کودک که الان کلاس پدر و کودک هم گذاشتن، کارشون حرف نداشت و من خیلی راضی بودم چون این کلاساشون فقط برای 2تا 4ساله ها بود و دیگه ثنا دخترم 4سالش تمام شد، باید بره کلاس بالاتر و دیگه کارگاه مادر و کودک واسه اون ندارن باید بگم چون تمام مربیای اونجا مشاوره و روانشناسی خوندن عالیه، از رفتارشون از دقت و توجهشون به تک تک بچه ها و از باسواد بودن مربیا و شاد و مفید بودن کلاس خیلی راضی بودم . البته این کلاساشون فقط 5شنبه ها 2ساعته برگزار می شد ولی اینقدر بازخورد خوبی من تو خونه از ثنا داشتم و اینقدر مهارتها و بخصوص اطلاعات عمومی اش پیشرفت کرده بود که دوستام با دیدن پیشرفتای این به بچه من حسودی میکردن ! آخه شنبه تا 4ش صبح تا ظهر بچشونو می گذاشتن مهد ولی کارایی که من از یک روز می دیدم اونا نمی دیدن ! کارگاه اینجایی که گفتم ترکیبی از همه فعالیتها بود، مثل: نقاشی و کارای دستی و شعر و پیانو و بخصوص بازی که البته دختر من بیشتر از شن بازیش خوشش می آمد و قصه گویی و آموزش مفاهیم. خلاصه خواستم بگم حالا که اینقدر با حوصله وقت می گذاری به اینجام می تونی یه سری بزنی، آدرس وبلاگشونو نمی دونم ولی اگه اسمشو تو گوگل سرچ کنی حتما پیداش می کنی. موفق باشی