مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

بدون عنوان

1390/3/30 17:03
نویسنده : زری مامان
431 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم روز به روز داری بزرگ تر میشی ها یه چند روزیه البته به کمک مامان بزرگهای خوبت دارم از پوشک میگیرمت

خیلی کار سختیه کلی مطللعه کردم از خاله ملیحه هم کتاب گرفتم یه چندتایی هم خودم داشتم خوندم دیروز جایزه برات یه بن بن بن خریدم تا مثلاً تشویق بشی و جیشت رو بگی که کاش نخریده بودم چون از همون دیروز یه دو سه باری تو پوشکت یا به قول خودت پوخکت جیش کردی آخه پسر خودت هم یه کم همراهی کن (البته از حق نگذریم واقعاً آقایی کردی و کلی همراهی کردی ) تا همینجا هم از همکاری صمیمانه ات تشکر میکنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)