مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

روز های زندگی من

مهمونی مامان شهلا

1391/6/28 16:23
نویسنده : زری مامان
785 بازدید
اشتراک گذاری

مامان شهلای مهربونم (مامان بزرگ خوبم) یکشنبه شب خاله اسماء و عمو مهدی رو پاگشا کردن توی باغ گیلاس و مثل همیشه شرمنده مون کردن

هر چی هم اصرار که توی زحمت نیفتن راضی نشدن و مثل همیشه گفتن که از این کار لذت می برن

و ما هم در جمع خانواده ی مهربون و خونگرم عمو مهدی کلی لذت بردیم

و مثل همیشه از خدا برای این مادر بزرگ مهربون و همه ی مامان بزرگا عمر با عزت طلب کردم

آخ که من عااااااااااشق این مامان شهلای نازنینم هستم

مامان گلم و مامان شهلای مهربون

توی باغ گیلاس یه تولد هم برگزار شده بود که آقا مهدیار همش تو جمع اونها بود

آقا مهدیار و عروسک آشپز

آقا مهدیار و ضحی جون دختر خواهر عمو مهدی که پیش دبستانی می ره امسال کلی با هم جور شده بودن و راجع به مهدکودک حرف می زدن

مهدیار جون و ضحی خانم

این بادکنکه هم غنیمته از تولد برگزار شدههورا

مهدیار و ضحی و زینب جون

بادکنک بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

me
28 شهریور 91 16:49
مرجع انواع کارت های دعوت،تبریک،تسلیت و... کافیست سفارش دهید رایگان در هر طرح ونقش
عمه سارا
28 شهریور 91 17:26
همه عاشق مامان شهلان
باران در انتظار....
28 شهریور 91 21:20
افرین به مامان شهلای مهربون.دست شون درد نکنه.خدا طول عمر با خیر و برکت و افتخار بهشون بده.الهی همیشه سالم باشند...
باران در انتظار....
28 شهریور 91 21:21
جانم.دست به سینه نشستن اقا مهدیار را نگاه.دوستت دارم خاله ای.بووووووووووووووووووووووووووووس


خاله جون ما هم دوستت داریم
خاله اسماء
2 مهر 91 12:20
دست گل مامان شهلاي نازنينم درد نكنه