مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

روز های زندگی من

واااای کی خوب می شیم

1391/7/15 17:59
نویسنده : زری مامان
1,626 بازدید
اشتراک گذاری

از دست این مهدکودک با این ویروسا و مریضیاش

از چند هفته پیش تا حالا گل پسرم مریضه و سرماخورده

من و بابا میثمی هم ازش گرفتیم من که دیگه تقریباً دارم ناشنوا می شم اصلاً هیچی نمی شنوم گوشام گرفته ناجور

پسر گلم ولی خدا رو شکر بهتره

بابا میثم هم تب داره یه عالمه الان هم رفته مسابقات سوارکاریه و تا هفت شب نمیاد

دلمون تنگیده براش یه عالمه حوصله م سر رفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حانیه
14 مهر 91 22:55
سلام ان شاالله هر چی زودتر خوب بشید
مامان محمد صادق(زهرا)
15 مهر 91 11:03
عزیزممممممممممممم...

خیلی مواظب خودتون باشین!

الهی زودتر خوب شین!


مرسی گلم
در انتظار....
17 مهر 91 23:55
زری جونم من اول مدرسه ها که میشه مامانم می گه حالا هی نذاری بچه ها بوست کنند مریض بشی ها...جالب اینه که منو همه می دونند تو فامیل از روبوسی بدم میاد.ولی هر چی یادم میاد من همیشه شاگردهام همیشه میاند بوسم می کنند...هی مریض میشم.هی مامانم حرص می خوره...ولی من دوستشون دارررررررررررررررررم.دلم نمیاد...


خوش به حال بچه ها که معلم به این خوبی دارن
در انتظار....
17 مهر 91 23:56
حالا بهتر شدی؟بابا را که فهمیدم نه.انشالله هر چه زودتر خوب بشیددددددددددددددد.همه تون.وسالم بمانید...


نه همچنان مریضیم همه مون فقط مهدیار شکر خدا یه ذره بهتر شده