مهدیارجان مهدیارجان، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمدصدرا جانمحمدصدرا جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرطاها جانامیرطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه سن داره

روز های زندگی من

قرآن و لبخند

1391/8/22 12:50
نویسنده : زری مامان
768 بازدید
اشتراک گذاری

شب ها موقع خواب مهدیار کنار تختش می شینم تا خوابش ببره

معمولاً یا با کامپیوتر کار می کنم یا براش کتاب می خونم یا خودم مطالعه می کنم

پریشب کنار تختش نشسته بودم و قرآن می خوندم Reading a Book

ولی مهدیار به هیچ عنوان فاز خواب نداشت چون ظهرش خوابیده بود ساعت دیگه نزدیک یازده شب بود که به مهدیار گفتم تمومش کن و بگیر بخواب

و با اخم بهش نگاه کردم و ادامه ی قرآنم رو خوندم

مهدیار: مامان چی شده چرا عصبانیی؟

مامان: از دستت ناراحتم

مهدیار: مامان آدم که قرآن رو اینجوری نمی خونه، قرآن رو باید با لبخند و خوش اخلاقی بخونی

مامان کلاً شرمنده شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد 212919_4chsmu1.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان حانیه
22 آبان 91 13:42
به به به این گل پسرآفرین
مامان مهنا
22 آبان 91 16:19
خو حرف راستو میگن از بچه باید شنفت
مامان مهنا
22 آبان 91 16:19
چنتا چنتا پست میزاری خواهر


چه کنم اینقدر که دیر به دیر میام
در انتظار...
22 آبان 91 23:05
سلام
این اقا مهدیار چقدر مامان زری ما را نصیحت میکنه.خب چرا خودت خاله عمل نمی کنی.مامانی بیچاره... قبول باشه.مارا هم دعا کن...


عزیزمییییییییییی
مامان احسان
23 آبان 91 9:14
قربونت برم شیرین زبونم
ساره
26 آبان 91 16:58